(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİHRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİHRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen şiiri sadece yazmıyor , yaşıyorsun...Yaşamayn bir insan bu kadar güzel yazamaz çünkü...Her bir şiirini hayranlıkla okuyorum. Sitede kıskandığım ender şairlerdensin. Kutlarım seni
teknik ifade mana dört dörtlük bir eser şiir deyince okuyanın yüreğinde esinti bırakması lazım gerçekten esinti bırakıyor tebrikler teşekkürler selamlar
Türk folklorü ve sözel kültürün nüveleri ve evinini içeren dizeler konmuş göğsün üstüne.Kamber olunca; Züleyha olur, Aslı olmasa Kerem olur, dağları delince Ferhat, Şirin çıkar ortaya.Seherde bülbül öter der ozan, yarin bağını düşünerek. Esirgemeli sevgiliyi. Sevgi kutsal sayılarak. Her canlı seviyor da ifade biçimi farklı. Sizin ifadeleriniz ruhumuza gül dalında bülbül ötüşü. Dertsiz yürekler dilerim.
Ne kadar sevenim varsa unutsun Mihrim gözündeki yaşı kurutsun Yüreğine gömüp orda uyutsun Kem gözler görüp de deşmese bari. çok güzeldi.tebrikler.esen kalınız..
Boğsun beni ıssız çölde gam seli Yanayım hasretle desinler deli Ciğerimi yakan sıcak sam yeli Dönüp yâre doğru esmese bari. ************************************* Tüm dilekleriniz olsa bari... Ömrünüze bereket efendim.. Muhteşeme atılmış yine imza... Saygıyla!..
... Ciğerimi yakan sıcak sam yeli Dönüp yâre doğru esmese bari. ... Sayın Şiirlerin Ziyası ; sevmek böyle bir şey. Her olayda, her sıkıntıda kendisinden önce onu düşünmek. Yani öce " can " değil, illa ki önce " canan " ... Şiirde seven yüreğin sesini duydum. Tebrik eder saygılar sunarım.
Harbi fazla oluyorsun üstad ! Lütfen alanımdan çık :) Ya beni kamçılıyorsun böyle şiirlerle. Ben de yazıcam anasını satim... Bayıldım inanki şiirine. Yürekten tebrikler...
Sen şiiri sadece yazmıyor , yaşıyorsun...Yaşamayn bir insan bu kadar güzel yazamaz çünkü...Her bir şiirini hayranlıkla okuyorum. Sitede kıskandığım ender şairlerdensin. Kutlarım seni
Selam ve saygılarımla.