" -Hoşçakal" demişti sevdiğim giderken bana. Ucuz bir vedayla mahvetmişti hayâllerimi, "-seni sevdiğimi sanmıştım." öyle mi?
Bende Seni, Bende seni, ömrüm sanmıştım yanılmışım. Asıl ben özür dilerim. Aşksa bunun adı çok abartmışım. seni sol yanıma yâr. Hayallerimle ortak bir ömürde, seninle ümit beslemiş ve sana hayatımı bağlamışım, "Özür dilerim."
Şimdi beni uzun geceler bekliyor. Senin adını sayıkladığım ve günlerce unutamadığım sancılar pusuda. Pusuda, sensiz günlerim bekliyor. Özür dilerim.
Hoşça kalmayacağımı bile bile neden bu kaçış? Yoksa beni çilemiydim sana? yoksa...? Senin yüreğinmi fazlaydı bana? Hadı git şimdi kadın. Sancılarıma bekçi beklerim ben. Ama şunuda bil. Silinmez yüreğimde adın!
Hadi git... Hadi git şimdi kadın! Silinsin aşk defterinden adım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşçakal Kadın! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşçakal Kadın! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşamakta zor oluyor böyle durumlarda.. Ne yapsan zor. ne yapsan dert.. Sevdiğin öldürmüş kalbini giderken.. Sevmediklerin kim bilir ne yapar kalan yarına.. Anlamı büyük, etkisi büyük, değeri büyük bir şiir. Saygılarımla..
Kurulmamalı kalbe zararlı. Canı acır sevenin, elleri üşür...
Tebrikler başarılı bir şiirdi. :)