"Gözleri umutla bakardı. Söylenmemiş sözleri mahşere kaldı..."
Ahmed.. Daha küçük bir çocuktu, Bir silahtan çıkan merminin nedeniyle, Körpe ellerini, topraklar kapattı.
Ahmed.. En çocuksu yanıyla Gül kokusuyla gitti, Masumların diyârına. Misketleri elinde düştü toprağa, Bir merminin namlusuna takıldı, Ahmed. ve Yusuf Musa...
Ahmed.. Güneşi batırdı ömründe, Şimdi o ölüyorsa, ve zulüm sürüyorsa Filistin toprağında! Ölümün griliğinde, duymuyorsa sesimizi insanlar! Şimdi gömülüyor, Evime, huzurla ekmek getirdiğim mutluklar.
Ahmed.. Gözleri umutla bakardı, Söylenmemiş sözleri mahşerde kaldı,
Ahmed.. Ölüm kokan bir karanlıkta gözlerini kapattı. Derin bir nefesten sonra, küçük bedenini şahâdetlik sardı, Daha bir çocuktu Ahmed.. Toprağa düştüğünde.
Hadi gel Yusuf Musa, Bir silahın namlusu olsun mezarımız, Bütün dünya anlamasada bunu, Şahâdetliktir mekânımız.
Ahmed.. Eli yüreğinde, Gözü Annesinde, Daha küçük bir çocuktu toprağa düştüğünde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ahmed şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ahmed şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.