Beni senin gibi bırakıp gidenim hiç olmadı sevgilim, Ciğerimi yırtarcasına çekip gidenim, Yüreğimi koparırcasına eli kanlı bir katilim, Ve gözyaşlarıma nedenim, Olmadı sevgilim.
Elimi uzattığımda tutan, Kadınım dediğimde sorgusuz sualsiz sarılan, Gözlerime bakıp, seni yaradana kurban olurum diyenim. Ve kapıyı yüreğime örtüp gidenim! Olmadı sevgilim.
O nasıl gidiş be! Hani gök yarılır da, yağmurlar düşer üzerine. Islanırsın, titrer bedenin. Beni senin gibi ağlatanım, Olmadı sevgilim.
Şimdi sana yazsam acılarımı, Kaçıncı kelimede ağlarsın, Kaç kelime eder ki zaten bendeki bu aşk. Beni kaleme tutuklu bırakacak kimsem, Olmadı sevgilim.
Bu gidiş hiç olmadı sevgilim. Yakışmadı, onurlu olmalıydı. Sofu ’nun kadını.
Şimdi çıkıp gelsem, hangi yüzünle karşılarsın beni. Ey benim en mahrem sevdam, Kaç kere yazmaya kalktıysam seni, Kelimelerden utandım, titredim. Sustu şairliğim. Ah beni şair edenim, beni benden edenim. Olmadı sevdiğim. Bu ayrılık hiç olmadı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olmadı Sevgilim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olmadı Sevgilim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi çıkıp gelsem, hangi yüzünle karşılarsın beni. Ey benim en mahrem sevdam, Kaç kere yazmaya kalktıysam seni, Kelimelerden utandım, titredim. Sustu şairliğim. Ah beni şair edenim, beni benden edenim. Olmadı sevdiğim. Bu ayrılık hiç olmadı.
kaç kez susturur dilimi bu ayrılığın hançeri,kaç kez yüreğimi yangınlara salar ki, ah!ahvalimi bilmeyenim beni ellerinle kaç kez daha acımadan öldürebilirsin ki dilimi kendim kestim acımı daragacına asarken sevdam ağladı her şiirimin koyu yalnızlığında bir kurşun sıktım kendi ellerimle kendi yüreğime duyan olmadı sesimi çığlıklarım duyulmayacak kadar sesizdi çünki :( bir agıt yakıyorum her günüme bilinmez bir sırım artık kendi benliğime susyorum sana ağlatırkan gözlerimi yakıştıramadım bize... OLMAMASI GEREKEN BU AYRILIĞI....
.((( ÇOK DERİNDİ ŞİİR ÇOK ŞEY ANLATTI BE ŞAİR.... HEP DERİM ŞAİRİ BİR TEK KENDİ YÜREĞİ AĞLATIR
TEBRIKLERİMLE ÜŞÜMESİN YÜREĞİNİZ....
Funda SAĞLAM tarafından 1/11/2014 12:21:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Beni senin gibi bırakıp gidenim hiç olmadı sevgilim, Ciğerimi yırtarcasına çekip gidenim, Yüreğimi koparırcasına eli kanlı bir katilim, Ve gözyaşlarıma nedenim, Olmadı sevgilim..."
Senin gibi bırakıp giden...benden çok gidenler oldu ama,senin gibi giden hiç olmadı sevgilim...Gidişin,diğerlerine göre çok farklı ve çok acıtıcıydı bilesin...Eli kanlı bir katil gibi gittin...Bana,Yaratana kurban olurum derken,gittin...Olmadı sevgilim,hiç böyle olmadı...olmadı...terkedilmiş bir yüreğin,gidişleri karşılaştırdığında,en yakıcısıyla başbaşa kalışı...öyle değil midir ki,biri en çok can yakar ve hazmedemez yürek bunu asla...
Tebriklerim,gidenlerin ardından,terkedilmişlere tercüman olan avazlarınızın içtenliğine ve güzelliğineydi...Selamlarımla...