Sürprizlerle dolu yaşamın her sürprizine açık olacaksın Ve küçük sürprizlerle mutlu olurken, onlarla yetinmeyeceksin Büyülteceksin isteklerini, büyük bir sürprize gebe kalacaksın Ve onu elde etmek için düşünmeden, ama kararlılığının farkında olarak yollara düşeceksin.
Yaşamına bir renk katamayan, Seni etkileyemeyen, Hayatına bir şekilde sızmış olan , Hep senden bir şeyler talep eden Senden bir şeyler alıp götüren gereksiz insanları elinin tersiyle bir kenara itip, uzak duracaksın onlardan. Gerçek dostlarla geçirdiğin zamanını, boş muhabbetlerle öldürmeden, arttıracaksın…
Madem hayat bu kadar kısa, İş güzarlıktan, bencillikten, kibirden uzak duracaksın. Sana yönelik yalanlardan, entrikalardan kollayacaksın kendini Doğru bir insan olmanın doğruluğu böyle göreceksin…
Başıboş biri olmayacaksın, Dolu dolu yaşayacaksın. Hızlı yaşayacaksın ki, hayatın hızına yetişebilesin. At gözlüğü takınmayacaksın, çok geniş bir perspektiften bakacaksın her şeye, hayatın dinamiklerini doğru tespit edeceksin, doğru gözlemleyeceksin hayatı. Sevmediğin, sevemediğin bir işi illa da yapmayacaksın, Kendini iyi tanıyacaksın ve sınırlarını iyi belirleyeceksin ki, Boyunu aşan teşebbüslere kalkışmayacaksın, Taşıyabileceğinden daha fazla yük almayacaksın omuzlarına; Ama, yarın ölecekmiş gibi düşünüp, Her şeyini kaybetmişçesine cesur olacaksın. Hayallerindeki işi elde etmeye yönlendireceksin azmini Ve çok yönlü bir insan haline geleceksin.
Korkularını aşacaksın, Seni etkilemelerine fırsat vermeyeceksin. yüreğini ortaya koyarak söyleyeceksin sevgini hemen o anda samimiyetle kucaklaşacaksın sevgiliyle sıkı, daha sıkı… Her türden maskeyi reddedeceksin, hiçbir maske örtmeyecek suratını, çıplak oturacaksın hüsün masasına İlişkilerinde ve giderken kişisel tarihinin sayfalarında, hanete dair tek bir satırın bile yer almamasına dikkat edeceksin. Seni büyülemeyen ilişkilerden uzak duracaksın.
İnsan gibi yaşayacak ve zamanı geldiğinde insan gibi teslim edeceksin ruhunu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN GİBİ YAŞAMAK İÇİN… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN GİBİ YAŞAMAK İÇİN… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Korkularını aşacaksın, Seni etkilemelerine fırsat vermeyeceksin. yüreğini ortaya koyarak söyleyeceksin sevgini hemen o anda samimiyetle kucaklaşacaksın sevgiliyle sıkı, daha sıkı… Her türden maskeyi reddedeceksin, hiçbir maske örtmeyecek suratını, çıplak oturacaksın hüsün masasına İlişkilerinde ve giderken kişisel tarihinin sayfalarında, hanete dair tek bir satırın bile yer almamasına dikkat edeceksin. Seni büyülemeyen ilişkilerden uzak duracaksın.
İnsan gibi yaşayacak ve zamanı geldiğinde insan gibi teslim edeceksin ruhunu.
Anlam ve anlatım harikaydı üstadım severek haz alarak okudum, Yüreğine kalemine sağlık yürek sesin hiç susmasın......... Saygılar selamlar..............
Evet öyle yapmalı ama yapamıyor bazen insan, kötülük yapanla aynı kefeye giremiyor insan, belki de öyleside iyi, harika bir anlatımdı harika şiir, kutluyorum dost
Harikaydı.Bunların tamamını yapabilsek hocam melek olur göğe uçardık. Bu kadar güzel meziyetlerin hepsi bir insanda. Bu mümkün değil gibi düşünüyorum. Ama gerçekten en önemlisi ; "İnsan gibi yaşayacak ve zamanı geldiğinde insan gibi teslim edeceksin ruhunu." Tebrik ediyorum saygılarım insanca, hoşgörüyle,sevgiyle..........
Seni etkilemelerine fırsat vermeyeceksin.
yüreğini ortaya koyarak söyleyeceksin sevgini
hemen o anda samimiyetle kucaklaşacaksın sevgiliyle
sıkı, daha sıkı…
Her türden maskeyi reddedeceksin,
hiçbir maske örtmeyecek suratını,
çıplak oturacaksın hüsün masasına
İlişkilerinde
ve giderken kişisel tarihinin sayfalarında,
hanete dair tek bir satırın bile yer almamasına dikkat edeceksin.
Seni büyülemeyen ilişkilerden uzak duracaksın.
İnsan gibi yaşayacak
ve zamanı geldiğinde insan gibi teslim edeceksin ruhunu.
Anlam ve anlatım harikaydı üstadım severek haz alarak okudum,
Yüreğine kalemine sağlık yürek sesin hiç susmasın.........
Saygılar selamlar..............