Başlamadı… Bu günüm seninle başlamadı, Rüyamda seni görmüşlük ifadesi yoktu gözlerimde bu sabah, Demekki dün gece son kez aklıma gelmişsin, Son kez uzun uzun düşünmüşüm, Fedakarca sunduğum sevgi ile kendimi, Hainliğin ile seni..
Aramızda bu uçurum varken, Neydi bir arada tutan bizi?
Adım adım değil, aniden, Sözcüklerle süslemeden, Zamanın sahteleştirmesinden kaçarak Sana getirmiştim onu…
Ya sen? O maskeli adam sen misin? Sen misin kalleşliğine harcandığım insan?
Ya bu, bu ben miyim? Göremeyecek kadar kör olmuş, hünkarca aldandığını, Harcandığını hiçe sayan..
Başlamamış.. Meğer bu sayfa hiç yazılmamış.. Ben beyazlığına aldanıp sayfaların, Seni yazmışım kendimce oralara…
Meğer karalamışım seninle o masumluğu, Aptalca kendi kendime yazmış, Kendimce oynamışım bu oyunu meğer…
Ve birde akıllanmayıp seni en gözde oyuncusu yapmışım Oyunumun, hayatımın… Senin oynadığın oyun başkaymış, anlamamışım…
Tanımamışım… Ne sevginin gerçek yüceliğini, ne seni… Tanıtılmayan, yaşayamadığım… Adı sevgiymiş işte, aşkmış, Şu hislerin çok yaşanılası, kıpır kıpır eden aşkmış, Benim yaşayamadığım…
Uyanmamışım... Senli sensiz sabahlara da uyanmamışım Ya da hiç uyuyamamış… Garip sokak kedileri sessizliğinde , Köşelerde uyuyup uyuyup uyandığım, Sahi neydi acaba o köşelerde aşk diye aradığım…
Görmemişim… Bana dümyamda ışık bildiğim sahte sevgini, İçine ihanetler karıştırılmış bulanık yüreğini… Durgun, yorgun ve suskunca, Güya ellerimden tutan sendin ya, Göremediğim ve hiç göremeyeceğim…
Tüketilmişim... Acıdığım minicik yüreğim, bitkin bedenim.. Bitti oyun, sorgulandım. Kendi yargılarımla, kendi savunmamla Kendi kararlarımla…
Kalsın… Her şey yerli yerinde.. Hak ettiklerim bana kalsın Doruklara taşıdığın işe yaramazlığın uzaklarda…
İhtiyacın olan ne biliyor musun? Hiç sahip olamadığın ve belki hiç olamayacağın Hiç yanmayan, kanamayan bir yürek…
Taşıyabilir misin sanmam ama Al biraz benimkinden, üstüde kalsın !!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
----- Üstü Kalsın! ----- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
----- Üstü Kalsın! ----- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne çok ah ve ne çok sızı. Her yolun karanlık bir köşesi, dönemeci gibi. Eskimiş kaldırımların unutulduğu anlardır bunlar. Çiğnenirlerken gülümsenen o kaldırımları anımsamalı belki. Bazı yelkenler rüzgara rağmendirler. Rüzgara karşı. Kutladım yazıyı.
Her aşkın rüzgara karşı olan kısmı, denize karşı olan kısmı, ve geceye karşı olan kısmı vardır.. geceye karşı olan kısmı uzun sürdü belki burada.. teşekkür ederim güzel cümlelerinizle renk kattığınız için.
Sen yazmayı seviyorsun.
Bu güçlü, bu akıcı, bu şiirsever yapıyor seni.
Bu özelliğini hiç yitirmemen dileğimle.