Boş bıraktın senelerdir, gönlümün tahtını sen Karlı bir kış günü gelsen, tıklasan pervazına. Hoş selâmınla zulümden döndürüp bahtını sen Sonra ister beze, ister; tekme vur enkazına.
Dağda karlar yağıyorken, hükmü geçmez baharın Mehtabın küs, geceler kör, şavkı bilmez neharın Lütfedip bir gelemezsen, zül olur iftiharın Söyle kimler deva bulsun meftunun emrazına?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EMRAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EMRAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fâ’ilâtün / fe’ilâtün / fâ’ilâtün / fe’ilün tire yıldız tire tire/ yıldız yıldız tire/ yıldız yıldız tire, ne güzel bir aruzdu bire! Saygılar, tebrikler.
Allah razı olsun Ziya Hocam sizlerden... Zaten bu paylaşımlardır bizleri güdüleyen, şevk veren, yeni yeni dostluklara yelken açtıran ve kişisel gelişimi ön planda tutan, onore eden ve kıvanç duygularımızı destekleyen...
Şiiriniz gerçekten de çok başarılı, etkili, harika bir aruz şiiriydi. Bu alanda gerçekten sizlerden ve Güler TURAN Hanımefendi'den alacağımız çok şeyler var Ziya Hocam... Aruz şiirlerini yazabilmek babayiğit bir yürek ister, bigi ve birikim ister... Sizler bunu aşmış üstatlarımız olarak her zaman mütevazi kişiliğinizle örnek olmaya çalışıyor, hem deftere hem edebiyata ve hem de bizlere ilham kaynağı oluyorsunuz... Bu hiç de küçümsenemeyecek bir hizmettir Ziya Hocam... Allah razı olsun değerli emeklerinizden dolayı sizlerden...
Yürek sızısını aruz,un zerafetiyle belleklere kazımısın kardeşim.Harikaydı.Yeni yıl senin ve sevdiklerinin tüm uhdelerini gerçekleştireceği bir yıl olur inşallah. Kutlarım.
Boş bıraktın senelerdir, gönlümün tahtını sen Karlı bir kış günü gelsen, tıklasan pervazına. Hoş selâmınla zulümden döndürüp bahtını sen Sonra ister beze, ister; tekme vur enkazına.
Dağda karlar yağıyorken, hükmü geçmez baharın Mehtabın küs, geceler kör, şavkı bilmez neharın Lütfedip bir gelemezsen, zül olur iftiharın Söyle kimler deva bulsun meftunun emrazına?
Ustalık budur işte ...... Çok nefisti beğendim ve okudum........ Yüreğini kalemine alkışlıyorum....... Yürek sesin hiç susmasın.............. Saygılar
Aruzun güçlü sesi esmiş yine... Gürül gürül şiir... Sevgilinin yürekte bıraktıklarıydı duygu duygu dökülenler... Enkaz olmuş gönül... Hastalıklarda kalp... Ve dahi sanatlarıyla beraber enfes... Şiirin Ziyası... Fakat şiirde sevgilinin bir mum ışığına hasret kalmış ne çare... Aşk şiirleri de kaleme yakışıyor doğrusu... Devam etsin üstadım, takdir edersiniz ki aşkın modası hiç geçmez... Daha da dostun gözlerine zarar vermeden teşekkür edeyim kavi kaleme...
2012'in son demlerini yaşarken 2013 tüm güzellikleri, mutlulukları sağlıkla beraber avucuna bıraksın dost...
Sevgiler, hürmetler...
===================================================== e d i b / a h m e t
Boş bıraktın senelerdir, gönlümün tahtını sen Karlı bir kış günü gelsen, tıklasan pervazına. Hoş selâmınla zulümden döndürüp bahtını sen Sonra ister beze, ister; tekme vur enkazına.
Dağda karlar yağıyorken, hükmü geçmez baharın Mehtabın küs, geceler kör, şavkı bilmez neharın Lütfedip bir gelemezsen, zül olur iftiharın Söyle kimler deva bulsun meftunun emra
AŞIKLÜZUMSUZ a dedimki dostum şairlerin ziyasına gerçeği yazmışsın... o gerçek şairlerin ziyası gerçeği...tıpkı şiir gibi. tebrikler,selam ve saygılar...HŞT
Zor bir yola baş koymuşsun..Hele de günümüzde Öztürkçeleştireceğiz diye bir çok kelimeyi kullanmaya kulanmaya unuttuğumuz bir çağda işin daha da zor...Allah yardımcın olsun.
Sayın Şiirlerin Ziyası lise yıllarımızdan beri ara verdiğimizden dönüp yeniden okusam şu aruzu aklım alır mı diye düşünmeye başladım doğrusu. Bravo size... Güzeldi . Tebrik eder saygılar sunarım.