İnisiyatik gerçekliğinde aşkın Tutku ile öptüm ‘Mu’ imparatorunun kiraz dudaklarını Ve zirve yapmışlığında Şehvetin karlı doruklarında biçare cismim Boyun eğdi Belovodye’li bir fahişenin Ahlaksız teklifine Asırlık eğitimine ihanet eden inisiye ruhum
::
Ezoterik hazların nirvanasında Tattırıyorken ruhumun gerçek lezzetini Giz gurmeleri okültist bedenlere Dört bir yanımı lanet tünelleriyle çevirdi Agarta köstebekleri
Serpiştirdiğim an bereketli tohumlarımı Osiris rahiplerinin kırk üçüncü kutsal güç ayininde Güneş yüzlü bir ilahenin bakir ırzına Müjdelendi O ari zürriyet Horus Haberci şahinlerin muhteşem sortileriyle Tüm kozmolojik bilge yetiştirme yurtlarına
Ey insanlık!
Bundan böyle Toprak altında yaşamaya mahkum Ve Cehaletlerinden gözleri körelmiş O vasıfsız Tanrılara koşulsuz alternatiftir Öz oğlumun Tanrısal tekliği…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çöl Aslanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çöl Aslanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alakalı mı bilemem ama içimden daha önce bir yoruma yazdığım cümle geçti.. " Korkularımı seviyorum !.. seviyorum çünkü onlar olmasa nasıl Cesur olurdum.."
Enigma yine... Şarkıların Tanrıçası ... tüm kelimeleri kullanarak , tüm efsaneleri bilinmeyenle çarparak kendine ve çevreye yontmak maharet ister. Belki !.. bazı bazı yaşanmış alt dünyamı buluyorum burada..
(: Değeri özümde şair elbette alakalı! hem sevmeli hem de korkmamalıyız bir dolu korkularımızdan o yüzden zaten "İnsan ne fakirlikten, ne sürülmeden, ne hapisten, ne de ölümden korkmamalı, yalnız korkak olmaktan korkmalıdır." demiş ya Kadim bir düşünür ....
Şiirlerimde yer yer kendinizden de(alt dünyanız) birşeyler buluyor olmanız tarifsiz mutluluğumdur ,bakmayın siz onların içinde geçen söylemlere çünkü tüm o yer,isim ve efane vb.imgeler üzerinden hayatımı yazıyorum aslında her şiirimde ya da alt dünyamı... Beni okuyor olmanız mutluluğum...Sevgimle.