Geldin . . . Sözlerinle içimi ısıttın önce Senden gelen her sözcük Senden yana her bakış Güneşten gelen bir ışık kümesiydi sanki Dünyam bir başka aydınlandı Tüm zemheri karanlıklara Koca bir hoşçakalı sığdırdım Gelişinin şerefine Umut şişelerimi Sevgi yüklü kadehlerimle kaldırdım
Geldin . . . Yüreğin yüreğime uzandı usulca Söz geçiremedim Vazgeçemediğim bir dosttun sanki Yıllardır özlediğim , beklediğimdin . . . Gözlerimle aradığım Bakışlarımla yüreğimde hapsettiğimdin . . .
Geldin . . . İçim bir başka ısındı Yüreğim bir başka sevdi seni . . . Dil-i Lisanımın bütün sözcükleri anlamını yitirdi Hiçbir harf, hiçbir mısra Seni ne denli sevdiğimi anlatmaya yetmedi . . .
Herkesten sakladığım yaralarım vardı İçten içe kanayan Kanadıkça can yakan Yaktıkça kendi ferinde köz olan Yaralarıma dokundun . . . O kadar ustaca yaklaşıyordun ki D i r e n e m e d i m . . . Boyun eğdim ilk defa . . . Yıllarca içime hapsettiğim Zemherilere attığım gözyaşlarım Cesurca süzüldü yanaklarımdan . . . K or k m a d ı m . . . / U t an m a dı m . . . İlk defa saklamadım İlk defa kendimi birinde buldum ’O’na ait kıldım . . . Yüreği o kadar güzeldi ki S a m i m i , H a s s a s , Güven veren Yüreğine / v u r u l d u m . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__" G E L D İ N . . . !!! "__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__" G E L D İ N . . . !!! "__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
müthiş bir duygu senfonisi...
yüreğinize sağlık... sevgiler