Sen denize bak yeter ki Hevi Ben göğün göğsüne serçeler iliştiririm…
Seğirirken göğe serçe Kanat kanata vursun isterim Sığlasız budaklarda Taşlanmadan hâr yansın yüreciği Leb-e leb düşsün cümle Mavi kesilsin gözleri Deniz içre Özgürlüğünce…
Bir tomur uyanınca Dal tutsun isterim Nazenin gül dudağında Yalasın poyraz yapraklarını Muhabbetince Beytü-l gazel demlensin Al döşünde-düşünde…
Gece ayan beyan ayaklanınca Yıldız serpilsin isterim Yalın bir yakamoz dökülsün göz çukuruma Basmadan yaraya tütün Abansın ciğerime sade bir kömür Duman duman keyfince…
Tütünce bir türkü ılık ılık Yaksın sol yerimi isterim Külliyen kül anılarla K/öksüz toprakların çağıltısıyla Baharsız kardelenler uyansın Karlara düşen saflıkla Hercai hayaliyle yanmadan Yan yana gün yüzünde Uzun ağıtlarla göz göze kalmadan Nemli mendiler Ekmeğe katık soğanlı ezgiler Doyursun ruhu Diz dize içtenliğince…
Yorgan çekince uykunun eşiğine Mem u Zin nabzım olsun isterim Anne dilinden Dokunmasın gece lekesi gözlerime Kakülümde uyusun pepuk kuşları Isıtsın figanı yüreğimi ayrılık tohumları Kederi içkin dilden İllâki sîneden çekmeliyim soluğu Uyanmadan evveli inceliğince…
Bir şiir b/ağırsa mısra mısra Kırağında serçecik bir kuş olmak isterim Son damla yaşla can vermek için Kaynar mürekkebimin rütbesiz rengi ahenklice Satır nüktelerinde Sarındıkça od’larına İçerim göğünün yasını Telvelerince Ah kırmızı damlar inceliğince Saatim şaşar Gam ılır köpüğünce…
Aynaya gayr-i âhkâm kesince Dağılır gök-yüzüm Kül eder gülü nazarım aksi Devrik hece misali ç/ağlar kaidem Sudan misal sebeple Yanık tütün ki ince ayazlar parmaklarımda Hicazkâr dilimde upuzun karanlıklar Lâl gül üryan nakışlar Kışlar gazelin yel kovanını Tiz sesli kalabalıklar içre Sükût beni ağırlar c/an içre Sus beni baş parmağım Şerh düştüm özüme hüznü Kan tutar sayfamın beyazını Şiraze usulünce…
Candır harcım ölümün eşiğinde Kar beni Hevi Kar beni acziyet cümlesinin sol cepkenine Kıyısız kızıllıktayım Kuşların gagasında Uçmaktır kârım yar boşluğuna Serçecik dü/şü/şünce…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
C/an İçre şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
C/an İçre şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sitenin en nadide yazarlarındandır hazal karadağ. bu benim kanatimdir. başkasını bağlamaz. ve benim serbest yazanlara verdiğim nadir adreslerden biridir takip etmeleri için. çünkü gerçekten kurgu, donanım, zenginlik ve eğitim var bu sayfada.... bunları iltifat olarak kimse algılamasın. sadece bu yorum hazal karadağın hakkıdır. ve ben hakkı ghak saibine teslim ediyorum.
ve benim serbest yazanlara verdiğim nadir adreslerden biridir takip etmeleri için. çünkü gerçekten kurgu, donanım, zenginlik ve eğitim var bu sayfada....
bunları iltifat olarak kimse algılamasın. sadece bu yorum hazal karadağın hakkıdır. ve ben hakkı ghak saibine teslim ediyorum.