(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MATLÛB-U ŞEB (aruz) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MATLÛB-U ŞEB (aruz) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aruz şiire ayrı bir musiki tadı vermekle beraber beyitler ise bizi ta uzaklara alıp götürmede harika bir çalışma güzel bir eser olmuş teşekkürler tebriklr
Uykusuz hep gece gündüz, büyük bir sevgilinin, Hasretinden dökülen gür, katıksız yaşlara sor!
Anlayan ab bile içmez, çelimsiz yerkürede, Hakk kokan aşk şarabından, içen sarhoşlara sor!
Kör olanlar göremezmiş, canânın gördüğünü, Reng-i cümbüş, dili üryan tabirsiz düşlere sor!
Bir düğündür; Ziya görmek diler, bilmez yolunu, Kalk hazırlan; seni matlûp yazan yoldaşlara sor!
Fâ’ilâtün / fe’ilâtün / Mefâîlün / fe’ilün
_ . _ _ / . . _ _ / . _ _ _ / . . _
Şiirdi............... A L K I Ş L Y O R U M ........................ Çok mükemmeldi ne yazılır bu güzelliğe bilmem ki...... Yürek sesin hep çağlasın, Saygılar
Kastamonu'da yetmiş bin evliyanın yattığı rivayet edilir. Bir çoğu Horasan Erenlerinden. Anadolunun Türkleşmesi ve İslamlaşması için çalışan Alp Eren. Üstelik 1071 den önce gelenleri var. Türklere Anadolunun kapılarının açılması için zemin hazırlamışlar. Gönlünün damlalarını okuduk. Arzu ettiğiniz geceye nail olmanız temenlilerimle. Selam ve saygılarımı gönderiyorum.
seven sarhostur mahbuba varmadan ayikmaz..bu sarhosluk ise askin sarabindandir.ask sarabi ise sevda siirlerinde konu edildigi gibi sari sacli ela gozlunun elinden sarab icmek degildir...ask sarabi aslinda mana sarabidir .oda iste bu siiri okuyup manasindan icmek ve ona gore yasamaktir..iste ask sarabi ve sarhoslugu budur.bu yuzden olmek sebi aruzdur vuslatdir...cepten yazdim disardayim umarim eklenir..selamlar saygilar.
Ustam; böylesine güzel bir eseri yazan kalemi ve yüreği tebrik ediyorum. Zamanı bol oldumu insanın, böyle güzel çalışmalar meydana geliyor. Şiire zaman ve emek vermek gerekiyor. Siz hep şiirle kalınız. Selam ve dua. Saygılarımla.
Aruz vezninde yol almaya başladıktan sonra biraz zor durursun kardeşim.. frenlerin aşınır. Allah yâr ve yardımcın olsun. Mânâ çok güzeldi. Tebrik ediyorum. İzmir'den selâm ve muhabbbetlerimi iletiyorum.
Hocam.... sizden çok çok özür dilerim... ben bu tür şiirlerden anlamıyorum... ve söylüyecek bir söz de bulamıyorum... fakat anlamasamda güzel bir yorum yapardım şiirinize... tıpkı şiiri anlamadan yorum yapanlar gibi... hocam bana kızma... hata yaptıysamda çok özür dilerim.... ben içimden geldiği gibi yazdım.... sonsuz saygılarımla....
Kaç yıl hapsi hakettin sen de gel bana sor :) Ne güzel bir şiir bu yaa üstadım... Bak açık açık söylüyorum; kıskanıyorum ! Başına bir iş gelirse müsebbibi benim bilesin :) Kutlarım o müthiş kalemini ve yüreğini...
aruz hayran olduğum bir türlü beceremediğim tür, sizleri hayranlıkla okuyorum bu yüzden. Şu serbest işini halledeyim aruza çalışacağım, inat da benim, murat da benim, kırat da benim.... Başarılar kardeşim.
harika bir çalışma güzel bir eser olmuş teşekkürler tebriklr