(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEVEKKEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEVEKKEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Usta, ben işin felsefesinideyim. "Çok olunca sevmediğin Kaldı mı ki; dövmediğin? Bir kez olsun övmediğin Dilden tatlı söz beklersin." Sevmek için emek gerekiyor. Sevsin de dövsün. Hani kadın diyor ya kocamdır, hem sever hem döver diye. Tabi biz bunu tasvip etmiyoruz ama o kadındaki sevgiye bakın. Sevmeyince taş oluyor eriyor da ağlaması duyulmuyor. Tembellikle ilgili yazıma da yorum bekliyorum. Selam ve saygıyla.
Vermeden almaya öyle çok alışmış ki insanoğlu.. Bir teşekkürü merhabayı, bir güleryüzü bile çok görür olmuş. Akıl denen şey insan deneN canlıya verilmiş. Düşün muhakeme et vicdanınla yüzleş denmiş ,doğruyu bulmak adına . Sevgi bedava tatlı dil güzel sözler söylemek bedava ama ederi dünya. Nedense en cimrice kullandığımız bu hasletler yüzünden insanlığımızdan uzaklaşıyoruz her gün. Çok güzeldi her dize.Yüreğinize sağlık.Sevgiyle dostça kalın.
Yine yapmışsın yapacağını Ziyaların ustası... Hem içerik hem teknik açıdan ders alınası bir şiir. Bizlerden ders ücreti alsan yeridir :) Kutlarım koca kalem...
Nasıl geldin bu cihana? Akletmedin bir nihana Dünya denen imtihana Ne verdin ki; kaz beklersin?
Gönül sesiniz sekiz heceli bir şiire duru bir ifadeyle dökülmüş. Aynı zamanda çok güzel mesajlar da veriyor. Okuyan nasibine düşeni alır. Kaleminiz var olsun.sağlıcakla mutlu kalın.