Okuduğunuz şiir 30.11.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Alma Birini Vurma Ötekini ( ya da tam tersi )
geceye iman etmeyen küfür savuruyor ışığa dostundan uyananın küfrüne kin büyütüyor gündüz karanlık ve gündüz yakınlaşıyor küslük ve gündüz sözleniyor güneş -emir bilen emre itaat eden- kavuruyor kavruluyor ya da tam tersi
dar ağaçlarının dallarına asılı kalmış birkaç hüzün dökülmüyor kimse bilmiyor suç kimin af kimin gaf sağanakları boşalıyor ağızdan dil ekiyor ayak biçiyor ya da tam tersi garip toprak neye maruz eğilmek ayıp bu devirde çömelmek küçüklük
herkes herkesin ahbabı kimse kimseyi tanımıyor sokakta dünya ağlıyor evde güller sulanıyor ya da tam tersi inanç sallanıyor kırılgan rüzgârlarda rüzgârın da ahı var duyulmuyor
birinin dini onun dinini dövüyor ya da tam tersi aşağılarken aşağıya yuvarlanan oluyor mecali tüketen sözler vazgeçilmeyenler huy bırakmıyor bildiğini akıl adam olmuyor -adamsızlık ne fena-
onun tarafı bunun tarafına savaş ilânında okuma yazma bilen çok insan olan yok zora giden kolayı es geçip hırs yükleniyor üşüyen her daim güvercinler adına utanmadan barış deniliyor nesli kaçan güvercin ise davete icabet etmiyor ya da tam tersi
bir sırt kavgasıdır dayanmak arzusu yanlış tercihler doğruyu uzaklaştıran saklayan ben benden kaçan olan sen senden bıkan ya da tam tersi aleni ortada duranız elimiz yüzümüz başkası başkaları bizi iyi bilen iyi bileyleten…
hayali kurulan devrin kepenkleri kapanıyorken hile hurda altında lâf üstüne çıkma çabası direnmekte…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alma Birini Vurma Ötekini ( ya da tam tersi ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alma Birini Vurma Ötekini ( ya da tam tersi ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kötü adamsızlık. öyle değilmi? Değilmi öyle? Tam da Adama en çok ihtiyaç duyulan bu çağda Ne kötü; Tohumun bir kez yeşillenip bitip gitmesi; Halbu ki; TOHUMLAR VARDI NESİLLER BOYU TERTEMİZ ÜRÜNLER VERİRDİ VE DAHA BOZULMAMIŞTI TIPKI BOZULMAYAN ADAMLAR GİBİYDİ HER BİRİ; ÜMİT İDİ HANELERE; ÜMİT İDİ BEREKETİYLE. NE FENA GÜNLERE GELDİK VE DAYANDIK KİMBİLİR TOHUMLARIN BOZULMASIMIDIR ADAMSIZLIĞIMIZ BU GÜZEL İKLİMDE.
GÖNLÜNÜZE SAĞLIK BİZEDE SEBEBİ İLHAM OLDUNUZ.
LÂL-I SEVDA tarafından 4/9/2013 2:49:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
LÂL-I SEVDA tarafından 4/9/2013 2:51:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gerçekleri cesurca haykıran muhteşem dizelerdi. İnsanın aklına kimi zaman darağacında İskilipli Atıf'ı, kimi zaman da balistik füzeleri, NBC silahları olmadığı için hayali kurulan devri tesis edemeyerek laf üstüne çıkma yarışı yapanları getiriyor. Savaş esasen nefret edilecek, korkulacak bir şey değil, mukaddes bir şahlanıştır. Fakat malzemeleri yerli yerinde ve sonucu Malazgirt, Mohaç kadar anlamlı, Bedir, Uhud kadar deruni, sizin şu şiiriniz kadar etkileyici olursa. Kaleminiz daim olsun efendim, taktirlerimi bırakıyorum, sizi okumaya devam edeceğim. Selamlarımla...