NURTEN’E... ÖĞRETMENLER GÜNÜN KUTLU OLSUN KARICIĞIM...
Kuşatılmışım çepeçevre. Önüm ölüm. Ardımda, hedefine varamamış hayallerim var. Çaresiz hastalıklardayım. İntihar edecekti ruhum, bedenimi darağacına sürükleyerek. Gönül kapımı kırdın, açtın. Boynumu ipten alanın kim olduğuna baktığımda ellerini gördüm. Teslim aldın kayıtsız ve şartsız. İstesem, ölürdüm ya, yaşamamı istedin. Nedenini merak ettim. Sükût ettin, anlamlıydı sükûtun. Şefkatin annem gibiydi; bir karıncayı bile incitemezdi o... Belki ondandı…
Pompeii’nin lavları altında kireç rengi bedenimin acıları saklıydı Acılar buldurur umutları; İnan ki, yana yana öğrendim kalmayı. Her sabah “günaydın!” dediğim bir yaşam var. Bıktı, biliyorum, Terk edip gidemiyor bir türlü… Değilmi ki, onsuz yokum, O da bensiz yok… Son günün gelip çatması için özel bir gayret göstermem gereksiz Güneş her gün doğmaz ki… Belki ondan dolayı, yani, Yüreğin sessiz kaldığı o gün gelmeden önce mutlaka söylemeliyim: Kalbimin tüm haykırışıyla: “SENİ SEVİYORUM!”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BELKİ ONDANDI… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BELKİ ONDANDI… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HER ŞEYDEN BİR HAYIR VAR BEN HAYIR İLE GLEDİM KURABN SAYFANA NE GUZEL RESİM BİRLİK KARDEŞLİĞİN TEMSİLİ.. HARİKASIN ESERİNE GELİNCE KALEMİEN SAĞLIK CANDAN KUTLARIM SEVGİLER HÜRMETLER DOST
rabbim yar yoldaşınız olsun...size şifa ayetlerini okuyup gönderiyorum...eğer sizde okumak isterseniz yazayım...şifa nerdedir bilinmez...rabbim şafi ismini sizin ve tüm hastaların üzerinde eylesin...dualarımdasınız...hanımefendiye selamlar...
Sayın Hocam, Şiire ve konusuna hiç bir şey diyemiyorum,çok güzel. İnsanlar ,tek bir delikten ağlaya ağlaya, zoraki olarak gelirler bu dünyaya. Ama çıkış şansları sonsuzdur. Öyleyse ,öyle bir sevgi gücü sarmış ki etrafınızı , bırakıp gitme şansınız yok olmuş, bunca hayıflanmanıza karşın. Bence siz, hayat dolusunuz.Hayvanları, doğayı ve insanları, çok seviyorsunuz .Şu lanet illet biraz geri dursa , görün bakın neler olacak hayatınızda. Her şeyi boş verin be Hocam. Kapıda azgın kısrağınız Goldwing' iniz dururken , size onun üzerinde olmak hevesi ile bir yaşama gayreti gelmeli. Karadeniz'in virajlı sahil yollarından , Sarp Sınır kapısına, yolda toplayacağımız Gürcü Kızları ile ulaşmayı , orada halis Hopa balı ve tereyağlı açık kavurmalı , mis kokulu pide yemeyi, gel yapalım be Hocam. Her şey yolunda gitse bile ,geriye zaten ne kaldı ki, Sevgili Hocam. Saygılarımla.
BEN HAYIR İLE GLEDİM KURABN SAYFANA NE GUZEL RESİM BİRLİK KARDEŞLİĞİN TEMSİLİ.. HARİKASIN
ESERİNE GELİNCE
KALEMİEN SAĞLIK CANDAN KUTLARIM
SEVGİLER HÜRMETLER
DOST