Madem susma diyorsun, sabırla dinle beni Yüreğimi dağlayan sözleri konuşalım. Sana sunduğum aşka giydirdiğin kefeni Giderken ağlattığın gözleri konuşalım.
Bana sorsan aslında diyecek söz yok gibi Suç belli, suçlu belli; kara ile ak gibi Saplandın vücuduma sanki bir mızrak gibi Yaptığın kaprisleri, nazları konuşalım.
Konuşalım dost gibi gel maziyi anarak Serelim keşkeleri, ah ederek, yanarak Anlatayım da dinle; nasıl yandım donarak Umuduma kar yağan yazları konuşalım.
Vedâ bile etmeden, bir akşam çekip gittin Katranlı gece gibi ömrüme çöküp gittin Bir af için geç artık, beni bitirdin... bittin. Kalbimde erimeyen buzları konuşalım.
Zayıf omuzlarıma yük üstüne yük verdin Küçük derde razıydım, sen bana büyük verdin Maksadın bu idiyse, bak! muradına erdin Dermansız kalıp çöken dizleri konuşalım.
Sakın ola deme ki; herşeyin bedeli var! Bedel gözde yaş ise, gözlerimin seli var Say ki artık karşında nefes alan ölü var Ciğerlerimi yakan közleri konuşalım.
Mecit AKTÜRK 04.04.2012 Berlin
Buğulu sesi ile bir çok siirime renk ve ahenk katan değerli dostum, CANIM KARDEŞiM Yeşim Bektaş’a sonsuz tesekkürlerimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* BiTiRDiN...BiTTiN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* BiTiRDiN...BiTTiN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Sakın ola deme ki; herşeyin bedeli var! Bedel gözde yaş ise, gözlerimin seli var Say ki artık karşında nefes alan ölü var Ciğerlerimi yakan közleri konuşalım. ,,
...
Hece şiirinde de Mecit AKTÜRK var... Bunu da konuşalım dost:)) Seslendiren nefese de teşekkür etmek gerek... Seçilen fon ve duyguyu aktarım şiiri solumak... Duygusu yoğun... Hecede duyguyu aktarmak daha zordur; zira bir komseptin içinde bir düzeneğe duyguları, sözcükleri seçmek zor... Fakat bu alanda Mecit Aktürk o kadar usta ki...
Teşekkürler dost...
Sevgiyle, hürmetle...
================================================== e d i b / a h m e t