şimdi ne yapacaksın tüm ışıklar sönüverdi görmez insanlar karkaranlığı kalbinde acı üstüne acı;çarmıha gerilmek gibiydi... ordaydım... düşünden aniden uyandırılmış kulağı kesik köpekler ağlarkendi saçların koklanma vakti avuçlarında yeşeren bütün ölümleri durdurmamak mıydı dileğin mucitlerin aynalarında bölünmemek miydi ten rengin iyi niyetle giriverdiğin oyun bir çocuğun oldu onu da öldürdün şimdi ne yapacaksın burun dibinde soğuk cesetler de kokmuyor periler de mumları söndürdü içine oturan kırmızı fili akrepler zehirlemedi miydi...unuttun... kin çiçekleri saçlarındaki buklelere dolanmışkendi;kokladım yasak ve dikenli yazmıyordu uyarmadıkça herkesten farksızdın.kokladılar...
daimi soğukluk o kokuyla saçlarında kırık kiremit parçaları hücrelerinde gözlerinde kan üstüne kan...ordaydım... şimdi ne yapacaksın? kimse senin için üzülmeyecek senin için üzülecekleri öldürdün ılık rüzgarları dilinle yolla tekrar demez insanlar yaka paça sen de ölüverdin ve hava hala soğuktu... orda değil miydin ... ordaydım...
mutlu suçları eşelerken buldular seni kükreyen küçük insanları eşelerken saçların ölümçiçekleri gibi defalarca koklanırken bütün yollar el salladı... mutlu fakat sıradan bir sürü sır bırakarak...gittim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
koku şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
koku şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mutlu suçları eşelerken buldular seni kükreyen küçük insanları eşelerken saçların ölüm çiçekleri gibi defalarca koklanırken bütün yollar el salladı... mutlu fakat sıradan bir sürü sır bırakarak...gittim...
gerisi okurun hayali,herkes bir şeyler görsün bakayım
önce ben göreyim
o perdeyi kapattı ama perdenin arkasındakileri ben gördüm seyirciler hiç görmedi çünkü onlar bakar kördüler baktılar ve kalkıp yürüdüler,ben onlara baktım ey zavallılar,zavallıcıklar,zavallı gümre kuşları izlerken ne gördünüz şekillerden başka,ya ruhları ya ruhun derinliğini,kalp kırılmaz ruh kırılır ey umursamazlar ya gerçekler ,ya oradaki gerçekler şu rüzgarı susturanlar,susturup kendi fırtınasını biçenler ben gördüm peki siz ne gördünüz
Yüreğinize sağlık..