ruhunu da alıp yattığın yaşam uykusundaysan şimdi rüyanda mavi balonlar uçuruyorsan gökyüzüne ve bir bıçak izinin üstünde boy veriyorsa yaşamak dönüm noktası olsun ömrünün sessizliğim susarak da konuşabiliriz susarak da şarkı söyleyebilir insan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kutlama şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kutlama şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşamın tam orta yerinde... Sabahın üçünde dördünde, iklimin en sıcağında, günün en en soğuğunda, Işıkda ateş de su da, bulut da yağmur misali.. Damla damla icazet beklemektense ruhun fermanını yırtmak gerek diyebilmek pahasına...İki mısra arasına gizleyerek tüm aşkın sihirini... Susmaya edersin demek... Ne garip ki upuzun bir hikayeyi anlatır gibi kısacık kelimeler... Yorumun haddi yok böyle mısralara.. Kalem sustu.. Tebriklerimle Saygılarımla İsmail Yılmaz
dağ köylüsü tarafından 11/5/2012 4:59:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
susarakta sevebilir yürek kendi ardışık çıkmazlarını susarakta konuşabilir insan ruhundaki çığlık yağmurlarında bir de ıslanabilir yaşam anlamın koynunda gizli anne şefkatı gibi
hadi mavi balonları şişirmeye başla sen bana at ben sana söz konuşmuycağım... nasıl durabileceksem;)))) hadi susarak anlaşalım bu sefer... bir iki üç tıp...
konuşmadan duramayız biz bize. ama inadım da fenadır hani. ç.dışı olduğun için konuşamayacak olmanı gözardı ederek helal sana, dediğini yapıyosun! diyorum:) sevgimle güzel dostum.
ruhunu da alıp yattığın yaşam uykusundaysan şimdi rüyanda mavi balonlar uçuruyorsan gökyüzüne ve bir bıçak izinin üstünde boy veriyorsa yaşamak dönüm noktası olsun ömrünün sessizliğim susarak da konuşabiliriz susarak da şarkı söyleyebilir insan.
Susan yürek sussa da yine düşlerde hep yaşar,duygular masmavi gökde yıldızlarla dansediyor... Harika bir şiir okudum.Kutlarım...Sevgi ve selamlarımla...
Tebriklerimle
Saygılarımla
İsmail Yılmaz
dağ köylüsü tarafından 11/5/2012 4:59:50 PM zamanında düzenlenmiştir.