Gelmeyeceğini bildiğim halde bekledim, Gözlerinin sonsuzluğuna ruhumu saldım. Step yalnızlığıma sensizliği ekledim, Devrildi kentler, hücrelerde nefessiz kaldım. Yıldızsız gecelerde gözyaşlarımı sildim, Ne vazgeçebildim senden, ne kavuşabildim.
Siyah-beyaz resmini yıllar yılı sakladım, Süreyya bakışlarında anılara daldım. Geride ne kaldı diye maziyi yokladım, Parıldayan gözbebeklerinden ışık aldım. Yokluğuna mahkûm ettikçe, peşinden geldim, Ne vazgeçebildim senden, ne kavuşabildim.
Mutluluğu bıraktım, omzuma dert yükledim; Hasretin çile odasında sarardım, soldum. Düşürmedim dilimden, adını sayıkladım; Kâbuslara alışık uykularımı böldüm. İçim kan ağlıyorken belli etmedim, güldüm; Ne vazgeçebildim senden, ne kavuşabildim.
Seyyah oldum yollarda, hanlarda konakladım, Sen yağmur tanesi, ben seraba hasret çöldüm. Bir türlü yağmadın, kaktüsten su arakladım; Diriltecek sevgin olmasa, bil ki ben öldüm. Oysa hep seni beslemeye hazır sebildim, Ne vazgeçebildim senden, ne kavuşabildim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Vazgeçebildim, Ne Kavuşabildim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Vazgeçebildim, Ne Kavuşabildim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kavuştuğun andan itibaren sahiplik ve kendini artık ıspatlamış olmanın verdiği rahatlıkla sıradanlaşmaya başlar yaşadıkların ve duyguların.neden kerem ile aslı,leyla ile mecnun,ferhat ile şirin vs.destan olmuşlardır hiç düşündünüz mü?çünkü onların hiçbirisi kavuşamamış ve bu yüzden aşkları ölümsüzleşmiştir.aşkın gıdası da budur zaten.kavuşamadıkça aşkın büyür aşkın büyüdükçe evrene yayılır ve ölümsüzleşir sonsuz olur..
kavuştuktan sonra devam eden şey sevgi ve saygıdır,aşk değildir bence.aşkın ilk günkü gibi kaldığına hiç şahit olmadım
yüreğine sağlık sayın Alaca yine yüreğin çağlamış,anlamlı ve güçlü dizeler kutluyorum sizi. Resim de harika uymuş, o gözler yok mu o gözler insan kendini gözbebeğinde göresi geliyor
kavuştuktan sonra devam eden şey sevgi ve saygıdır,aşk değildir bence.aşkın ilk günkü gibi kaldığına hiç şahit olmadım
yüreğine sağlık sayın Alaca yine yüreğin çağlamış,anlamlı ve güçlü dizeler
kutluyorum sizi.
Resim de harika uymuş, o gözler yok mu o gözler insan kendini gözbebeğinde göresi geliyor