Yolun ucunda tan kızıllığı, Akşam inmede ağaçlara... Sen yoksun dallarda, Gelişinin kızıllığı yok yaprakların ucunda.
Bir çocuk göründü yolun başında, Dallar kadar kararttı bastığı yeri... Akşamı çekti ağaçlardan Ayaklarının altına sererek... Sonra yerini boşluğa bıraktı Senle dolsun diye.
Bugün hep boşluklar vardı zaten, Dolan boşalan sensiz köşeler... Çok tenhaydı dünya. Yüzlerce insan boşa koşuyordu, Bir varlık kazanamadan, öylesine. Ben sökükleri dikiyordum, Kalbime iğneyi batırıp batırıp çıkarıyordum durmadan. Elimde gömlekten bir siper Deşip deşip duruyordum kalbimi.
Güller açıyordu bir yerlerde... Bir kız tomurcuk açıyordu bahara Sevdiğinin göğsünde, Herkes onlara bakıyordu. Bense gözüm saatte Kimseyi görmeden sökükleri dikiyordum. Birden akreple yelkovan Tam yerinde buluştu, Tan kızıllığı belirdi yolun ucunda. "İş dönüşü saati..." dedi tik taklar, "Güneş doğacak az sonra."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güller Açıyordu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güller Açıyordu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güller açıyordu bir yerlerde... Bir kız tomurcuk açıyordu bahara Sevdiğinin göğsünde, Herkes onlara bakıyordu. Bense gözüm saatte Kimseyi görmeden sökükleri dikiyordum. Birden akreple yelkovan Tam yerinde buluştu, Tan kızıllığı belirdi yolun ucunda. "İş dönüşü saati..." dedi tik taklar, "Güneş doğacak az sonra."
GÜZEL OLANA NE DENİR? LAFI UZATIP MÜBAĞLA YAPMADAN, SADECE "GÜZEL" DENİR.. SADECE GÜZEL İFADESİ İLE TARİF ETMENİN YETERSİZ KALDIĞINI BİLDİĞİM BU ŞİİRİ YAZAN ELLERİN, HİSSEDEN YÜREĞİN DERT GÖRMESİN SENİN.
Bir kız tomurcuk açıyordu bahara
Sevdiğinin göğsünde,
Herkes onlara bakıyordu.
Bense gözüm saatte
Kimseyi görmeden sökükleri dikiyordum.
Birden akreple yelkovan
Tam yerinde buluştu,
Tan kızıllığı belirdi yolun ucunda.
"İş dönüşü saati..." dedi tik taklar,
"Güneş doğacak az sonra."
çok güzelll
yüreğine sağlık
sevgiyle kal
sibel