(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAÇ KERE SEVDİM SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAÇ KERE SEVDİM SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aynı sebeplerden mi yoksa :(( Bugün koskoca bir şok yaşadım Atlatamazsam da şok edeceğim................. Teşekkürlerinle Güzel kardeşim, yengecim, Birglüm.... Bu siteye ilk geldiğimde sana yazdım Sonu da öyle olur inşallah.
Madam Mariya Tanıdığım ilk yabancıydı Kınacılar yokuşunda aynı isimli şirketin parıltılı janjanlı kumaş eksperi.. Sabahları saat tam on da sade kahve ve yanında küçük Gümüş şekerlik içinde Hacıbekir’in çifte kavrulmuş lokumu ile kahvesini içerken eline aldığı renk, renk kumaş kartelalarını baş parmağı ile işaret parmağının arasında dakikalarca okşar ,ışığa tutar, evirir çevirir, uzaktan bakardı. İlk yabancı kadın onu tanımıştım. İlk yabancı şarkıyı da onun ikindi sonrası Gramofonuna koyup dinlerken Yeni Camiye bakan penceresinden Sedef Ağızlığına taktığı sigarasının dumanını uzaklara üflerken kederinin şarkıyla bütünleştiğini görmüştüm. Bazen terzilere götürmek üzere top top kumaşları yüklenirken ilk molamı vereceğim Yeni Cami önünde Güvercinlere vermek üzere kumaşların yanına koyduğu içinde kuş yemi olan kese kağıdını alırken bile baktığı pencereden gözlerini ayırmadan. “Guvarcinlere Mariya kızdan söyle selam be Hamal “ derdi...
Madam Mariya.. Hep siyah etek giyerdi Yaşı kırk tüllenmiş umutları Yüzünde gizliydi.
Güldüğünü hiç görmedim Belki güvercinler görmüştür tebessümlerini..
Belki de baktığı pencereden bilmediğim sevdalara
“İçimdeki aşk cümleleri ayrılıklara gelin yalnızlıklara kirve
a r t ı k
başka nehirlerde yıkanan topraksın gözümde”
Demiştir... kim bilir...
Çok Kıymetli Şaire...
Bu şiirini ve bu anlamlı yorumunu dışarıdaki Ambulans siren sesleri arasında Yeni Cami’yi gören bir şifahanenin küçük odasında dinliyorum. Yıllar öncesine götürdünüz beni..Madam Mariya dileğiyle uzakta olsa çatısındaki güvercinlere bir kez daha yıllar sonrasından selam söylüyorum ümitle takatsiz nefesimle. Eğer yaşanmamışlıkları yüklemişsen bir gemiye senin limanına hangi rüzgarlarla ne vakitte gelip demir atacağını bilmezsin. Bu şiir ve bu müzik bugün çok yorgun bir gemiyi gönül limanıma demir attırdı...Yırtık atlas yelkenlerini bana kaç günde diktirir bilmiyorum. Oysa yeni atılmış dikişlerim sızım, sızım sızılarken nasıl dikerim yorgun geminin yelkenlerini. Acının dili olmaz..Tarifide..
Bir Esma oldun dağarcığımın ağzını bağladın..Ne güzel insansın sen....
Şiirinle her ikisini de anlatmışsın bize sadece dinlemek kalmış. Birde ikide bir şu sesi kapatın diye uyaran hemşire olmasa..
Selam dua sana sevgili kardeşim...Sen bir tanesin Nazar Boncuğu....Sıhhatin daim olsun inşallah..
İçimdeki aşk cümleleri ayrılıklara gelin yalnızlıklara kirve
Selam Yeni Cami ,Selam çatısına tünemiş güvercinler....Selam Mariya ..Neden böyle acı, acı söyledin ki bilmem ..Yasmin Levy.....
Nazar boncuğumuz var dimi..Nazar değmez bize..Siz şiirlerinizi yazdıkca en güzel ilaçtan daha tesir ediyor bazen...Yorgun bir bedenin gidip gelme halleri işte. Miadı uzatmak elimizde değil ancak günlendiriyoruz çileleri.. Bazen parça kırıyor... Rabbim sizlere sihhat versin..Aziz dostlarıma..
Eskiden az korkardım, o güvercinlerin tam ortasına giremezdim . Aniden havalanıyorlar hepsi birden diye. Bu yıl denedim ve hiç korkmadım. Hatta buna bayıldım. Pıtır pıtır pıtır sesleriyle uzunca orda kaldım:)
Çok teşekkür ederim değerli insan KEMAH-Lİ.. Çok güzel bir hikayeydi .. asıl
Siz İyi misiniz ? Meraklandım sağlığınızla ilgili:( Zaten bu kadar gecikmezdiniz siz.... hele bu müziğe. Ambulans, dikiş, hemşire?
ne güzel vurmuş şiirin finali şiiri dinleyenin tamda yüreğinin ortasına hemen hemen her şiirimin altına düşerim ben buna benzer bir notu biliyorsun! ___ŞİİRLER GİDECEĞİ ADRESİ BİLİR___ şiir dili bir başkadır canım adaşım sen o dili yüreğinden kullanıyorsan o adresi şaşırmaz o gideceği kapıdan geri dönmez amma.... adrese teslim edildikten sonra kıymet görür mü orası bilinmez can :( ben ve sen! yani ikimiz daha ne çok şiir yazarız denizi olmayan daha ne çok şiir eskitiriz masum durmayan!
mis yüreğinin çağladığını yüreğinin ağladığını acep duyan olmaz mı kelebeğim! bu gönül ikliminden bir nefes soluyupda hiç nasibini alan olmaz mı
olur olacak!buna ben eminim senden emin olduğum gibi canımsın sen benim...yüreği güzel arkadaşım gönül sayfandaki sesiz çığlıkların kazındı yine yüreğin tam ortasına! sunumu ile nefisti yine her zaman ki kıvamında sayfana konan uğur böceği uğur getirsin mis yüreğine bundan sonrada
Yeni şiirlerde, denizsiz, kurak cümleler ile adaşım... ama aynı keyifle, yargısız, samimiyetle, umuyorum sıfır adres. Masum ama öyle durmayanı ile (!) Bir süre sonra yine görüşmek üzere, eminim! teşekkürlerimle güzel adaşım . Sevgilerimle
Yeni şiirlerde, böyle güzel cevaplarla ve paylaşımlarla aynı diliniz ile, afsız, bir süre sonra yine görüşmek üzere değerli FLYCAN teşekkürlerimle. Sevgilerimle
Belki'si olur diye umudumuzun bitmemesi dileklerimle Ama hep masum dileklerim sonsuz, varsa şayet Mawish' e anlayışı için sonsuz teşekkürlerim, sevgilerimle...
Çokça tebrikler...