(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağzıma Sağlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağzıma Sağlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gece okurken, içine gömülerek tekrar okumak (dinlemek) istedim.
Eprom, senin nasıl güçü bir kalem olduğunu yazmaya gerek var mı bilmem. Peki ya kalemin, kendisini tutan parmak uçlarından memnuniyetini dile getirebilecek bir şeyler yazabiliyor mu ?
Birgün mutlaka ellerini onun diline bırak... Özgürce... İstersen ucundan bizlerde okuyalım.
Böyle güzel şiirlerin güne düşmesi sevindiriyor beni,bunca şiirler arasında bu şiiri kendi başıma bulup okurmuydum acaba? Haksızlık belki ama keşki belirli bir miktar eklense şiirler,günlük okuma fırsatı doğar herkese ve arada kaybolmaz bu güzel şiirler. Ne dedim bende anlamadım ya neyse,şiirinizi kutlamak için burdaydım ve gitmeden sevgilerimide bırakıyorum sayfanıza...
Once elinize sonra dilinize ve tabi ki gonlunuze saglik.. Sanki biraz klise oldu ama kimse kullanmayinca bu tabiri o ilk olan ben olayim istedim, nacizane :-)
'Kendime kacarim yalinayak'
Kacislar getirir mi insani kendine?
Belki de.. Ama elde birikir kelimeler ve sigmaz avuca..
Kifayet ve keyfiyet bu kisimda orgulenmis asil.. Ve panoramik cerceve misali golgelenmis siirde.. Onun icin " Ask bir kez yasanir, ikincisi tekrar olur."
Saygilar, basarilar.. Tebrikler ve de tesekkurler..
..şiir kesinlikle çok güzel fakat böyle yorum dinlemediğimi söylemek durumundayım ses tonlama vurguları tek kelime mükmmeldi diğer yorumcular alınmasınlar ama 'hissederek' kavramını bir kez daha duyumsattı şaire teşekkkürler çok tebrikler...
Derin bir offf çektim şiirden sonra ki nasıl bir içten vuruştur bu, nasıl bir şiir dili okurunu o " sur " un orta yerinde yalın ayak koyuverdi...elsiz ayaksız...kendisiz...
Kelimelere yüklenen derin ve çağrışım yönü zengin anlamlarında kaybedip kaybederek dağılan bende ; kendimi yeniden finaliyle kendimsizlikte toplattıran ; bir eserdi.Gel bul beni sevgili arkadaşım kerbela her yanım öylece kaldım şiirde gel kurtar... Şiirle yüzleştirip şiir budur dedirten eserinizi büyük beğeniyle okudum.Varolsun asil gönlünüz.
Yetkin kaleminize ve ehil yüreğinize her dem engin sevgim, saygım ve dua ile.
kullandığın taşlar kalanlarım olur
ah ederim uzağından
-sur- misali
bütünüyle güzel ama bu satırlar bir başka güzel.
Selamlarımla.