Ben kaç gece seni düşündüm deli İntiharlar tomurcuklandı boynumda bileklerimde Kaç ihanet soyundu sevdama öksüz bırakılmış kaç gün matem büyüttü dileklerimde haberini bekledi gözlerim dilim dua düşürmedi gelmeni dileyen umutsuzluk çiçek açtı yüreğimde
Ayrılık demedim intizar bildim adını yaralarıma kan durdu kan “sendin” verdim kendimi fırtınalara savruldum oradan oraya bir çocuğun minik ellerinde son nefes “sendin” ben sana hiç sen demedim yalnızlık bendim, aşk “sendin”
yangının ortasında akrebin bayramı halay duruşan adam “bendim” vaktin bahçesinde ıssızlık vurdu yüzüme hatıralarını sancı duymadın giderken “bendim” son savaş, boşalırken kınlar hayatına kesik yiyen gün sendin, bekleyen “bendim”
sarılacak kolları kenet kenet kalabalıklar ortasında duracak “bizdik” kelebeklerin baharında kozasında solan gün özgür yaşamak “bizdik” koparılmış yaşamın yapraklarında yere düşerken kaybı olmayan asalet “bizdik” sabahı çise düşen yeryüzü güneşi özleyen ay basit olmaktı hayat, zor olan “bizdik”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Nefes Adın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Nefes Adın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşkı
ayrılığı
özlemi okumak bir başka güzel...