Gideceğim buradan öksüz kalacak gölgem Yeminleri içerek bir dahaki yaz diye Şahlanırken kır atın ağzına vurulmaz gem Teselli edeceğim erkek ağlamaz diye Sulara gömeceğim gurbetgecelerini Rüzgâra vereceğim vurgun hecelerini.
Yolların uğultusu delerken kulağımı Geri dönüp geçmişe asla bakmayacağım Şiir gözlü beldeden toplayıp ayağımı Anılara ağlayıp artık yakmayacağım Şiir yazsın ağaçlar benim yerime şimdi Desinler gelip geçen suskun kadın da kimdi?
Titresin ben giderken üzüntüden yeşiller Mavi esmer buluttan ağlasın çalıp nemi Kucak açsın gönlüme uğradığım tüm iller Gelecek yaza kadar alsın hasretim demi Avucumda dizeler umudum yan cebimde Yeniden kavuşmaktır duam da talebim de.
Ereceğim yeniden toz kokan sokağıma Özlemi içeceğim yalnız kalan odamdan Türküler yapıştırıp kuruyan dudağıma Azade edeceğim silip süpürüp gamdan. Söyleyin eşyalarım siz de özlediniz mi? Pencereden göz atıp yolu gözlediniz mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖNÜŞ ZAMANI ÇABUK MU GELDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖNÜŞ ZAMANI ÇABUK MU GELDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl bir ilhamdır nasıl bir şiir yazış, Sizi okudukça hayretler içinde kalıyorum. Cumhuriyet kurulduğunda beri saysak tüm şairleri, acaba kaçı her şiirinde sizin kadar hecede başarılıdır. Hece şiiri deyince 5 hececiler gelir akla ama onlar da bu kadar bence başarılı değil. Siz 5 hececilere nal toplatıp, BAŞHECECİLER içinde zaman içinde yerinizi alacaksınız inancındayım. Yürekten kutluyorum. İlhamın ve yazan kalemin eksik olmasın....
buram buram ayrılık özlem ve hasret kokan anlamlı bir manzum eser. sade bir dilin anlatımında duygulu hüzünlü ahenkli bir şiir. hayat bir dönme dolap değil mi? bir orada bir burada.yeter ki gönül huzurla dolsun. kutlarım kalemi.
Sevgili annem inşallah seneye yaza yine gezmek nasip olsun sana hayırlısıyla ,ayrılmak hüzünlendirmiş seni ne güzel yazmışsın duygularını tebrik ediyorum ,sevgimle selamlıyorum...
Ereceğim yeniden toz kokan sokağıma Özlemi içeceğim yalnız kalan odamdan Türküler yapıştırıp kuruyan dudağıma Azade edeceğim silip süpürüp gamdan. Söyleyin eşyalarım siz de özlediniz mi? Pencereden göz atıp yolu gözlediniz mi?
mükemmel bir paylaşım diyor gönülden kutluyorum seni afetciğim en içten sevgilerimle
Off annem offf deli bir özlemdir yürek kanatan hasret..çok konuşsam olmaz yağmur bulutlu hüzün düşmüş şiir üstüne..sen sakın üzülme hep ellerinden öptüm sakın unutma emi annem.. en derin saygılarımlasın hep şiir yürekli annem....
Ömrüne bereket
Kalemin daim olsun emi