Bir Eylül yağmuruydun, avuçlarımda biriktirdiğim, içtiğim...
Üşüyordu dudaklarım, dokunamadıkça dudaklarına; utangaç bir adamın gülücükleri yapışmıştı ve mahcuptular... Profesyonel bir fahişenin sadeliğiyle, gelip dokunurlarken, seninkiler öyle soğukkanlı, öyle tecrübeliydiler ki! Kahretsin!
İşte o ilk öpücükte, bir avuç dolusu Eylül yağmuru oldun… İçirdin yudum, yudum...
Kalbimin her atışı senin adın...
senden sonra, seninle, seni yaşayacaktım kurtulmuştum izbelikten, derin bir uykudan uyanmışcasına yeniden doğmuş gibi, yepyeni bir başlangıç yapmıştım hayata her şeye farklı gözlerle bakmaya başlamıştım her şeye yeni anlamlar kazandırmıştım kafamda senden sonra, seninle, ben sende kaybolmuştum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDEN SONRA, SENİNLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDEN SONRA, SENİNLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevda ne güzel dillenmiş şiirde.. hüzün olsada ... bir eylül yağmuru olup avuçlarda biriktirmek ne güzel bir anlatım çok beğenerek okudum hüzün olsada yakışıyor şiire hüzün be usta.. kutluyorum yürekten saygımla..
Şiiriniz etkileyici ama resimle birlikte büyüleyici olmuş, şiirdeki her satır ise ayrı bir anlam yüklü, okumak keyifli, okumak heyecan verici okumak insanı ruhundan bir şeyler çağrıştıryor. Sevginiz ve kaleminiz hiç tükenmesin, selam ve saygılarımla...
etkileyiciydi, sonu hüzünlü,
tebrikler,
selâm ve saygılar..