Eskinin hatırına "bir dostum vardı" deyip Mekânım koyak diye uğramazsan ne olur? ’Baksana bacasını dumanlar sardı’ deyip Gönlünden uzak diye uğramazsan ne olur?
Aramazsın bir kere yokluğumda, tasamda Gelmezsin, yokluk cirit atıyorken kasamda Tiridine bandığım şu fukara masamda Rakı şarap yok diye uğramazsan ne olur?
Ayrılmazdın yanımdan, neşeler köşeliyken Çıkmazdın, dosthanemden her taraf döşeliyken Günbegün kaygılarla mezarım eşiliyken ’Senin derdin çok diye’ uğramazsan ne olur?
Talihin yazgısıyla gark olurken dertlere Dostluğu tercih edip pimpirikli fertlere Hal bilmeden ardımdan konuşan namertlere İnanıp gerçek diye uğramazsan ne olur?
Sabrın gücünü bilir, haddini aşmaz sözüm Yoklukta olsa bile doğrudan şaşmaz özüm İhanete uğrayıp, halini gören gözüm Yalan söze tok diye uğramazsan ne olur?
Gerçekten dost olanın dostluğu sağlam olur. Fizanda olsan bile arayıp seni bulur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DOST DEDİĞİN VEFALI OLMALI HAL BİLEN HALDEN ANLAYAN ATMAYAN TUTMAYAN YANA YATMAYAN KARIŞTIRIP BİRBİRİNE KATMAYAN DEĞİL UCUZA HİÇ SATMAYAN MERT OĞLU MERT YERİNE GÖRE SERT OLMAMALI NAMERT GÜZELLİKLER SENİNLE OLSUN DAİMEN İYİ GECELER...
Gerçek dostu arayış şiiri gibiydi. Kalemine sağlık Ziya Bey Dostum. Şu zamanda bütün dostluklar pamuk ipliğine bağlı. Tutunsanız elinizde kalıyor. Sağlamca kopmayan dostluklara. Selam ve saygılarımla.
Sabrın gücünü bilir, haddini aşmaz sözüm Yoklukta olsa bile doğrudan şaşmaz özüm İhanete uğrayıp, halini gören gözüm Yalan söze tok diye uğramazsan ne olur?
Gerçekten dost olanın dostluğu sağlam olur. Fizanda olsan bile arayıp seni bulur.
hocam kalemine yüreğine sağlık çok harika bireser olmuş. gerçek dost msallarda kaldı diyorum çok aradım yanımda bulamıyorum derdime değilde ona yanıyorum gerçek dosu bulursan bırakma hocam
acizane bir yazı eklemek geldldi içimden kutluyorum .selamlar
Talihin yazgısıyla gark olurken dertlere Dostluğu tercih edip pimpirikli fertlere Hal bilmeden ardımdan konuşan namertlere İnanıp gerçek diye uğramazsan ne olur?
Sabrın gücünü bilir, haddini aşmaz sözüm Yoklukta olsa bile doğrudan şaşmaz özüm İhanete uğrayıp, halini gören gözüm Yalan söze tok diye uğramazsan ne olur?
Gerçekten dost olanın dostluğu sağlam olur. Fizanda olsan bile arayıp seni bulur.
Yürekten damlayan çok güzel ve anlamlı bir şiir okudum kutluyorum selamlar........
Sabrın gücünü bilir, haddini aşmaz sözüm Yoklukta olsa bile doğrudan şaşmaz özüm İhanete uğrayıp, halini gören gözüm Yalan söze tok diye uğramazsan ne olur?
Gerçekten dost olanın dostluğu sağlam olur. Fizanda olsan bile arayıp seni bulur.
harika anlatımdı saygılarımlasınız herdaim çok çok güzeldi dizeler
Üstadım. Benim nazarımda günün şiiri bu. Yüze gülen ile gerçek dost arasındaki farkı öyle güzel ifade etmişsiniz ki. Ama...Haddim olmayarak bir ricada bulunacağım. O son beyti de bir kıtaya dönüştürün bence..En soonda iki dize olarak kalmasın. Eminim siz bunu başarırsınız...
Ayrılmazdın yanımdan, neşeler köşeliyken Çıkmazdın, dosthanemden her taraf döşeliyken Günbegün kaygılarla mezarım eşeliyken ’Senin derdin çok diye’ uğramazsan ne olur?
Gerçekten dost olanın dostluğu sağlam olur. Fizanda olsan bile arayıp seni bulur.
Dostluklar mı değişti yoksa zamanla herşey mi değişiyor, bilmiyorum. Öylesine güzel anlatmış ki şiir, bir dostun her türlü resmini. Alış artık diyorlar bana, her an herşey olabilir. Dostluklar bitebilir, tercihler değişebilir. Ne zaman alışmış insanlar, bu kadar çabuk değişip yok olan insanlara. Nasıl bu kadar çabuk silinebiliyor anılar, havalarda uçuşan sohbetler. Bu kadar kolay mı, yıllara yayılan dost kokusunu unutmak. Yeni dostluklar edinebiliyorlarsa, ne mutlu onlara. Yalnızlık uğradığında sokaklarına şikayet şiirleri yazmasınlar boşuna. Gerçek dost olanın dostluğu sağlamdır, demiş şair. O kadar az ki sayıları, Allah, hak edenlere nasip etsin inşallah. Saygılarımla.