Güneşle aydınlanalım, hatırlatalım kendimizi dünyaya Kimler nasıl zevzeklik etmişse umursamayalım Düşünsel bir aşk yaşatma bana yeter, gel rayihan kır papatyası olsun gülücüklerinde Realitemize bakakalsın insanlar bihuş, nazar etseler de umurumda değil...
Sensizliğim sana seslenmekte bak, o da pes etti işte sonunda! Güneşinle yanıp, rahmetinle yıkanayım, Sensizlikle sersefil kalmayayım...
Varılmaz aklanların her birine baharımı getirdim, ben yağmurum. Seslenirsen bana, sona erer sensizliğim. Kaybolur korkularım, kargaşa biter ruhumda...
Çağır beni, ücra diyar yurtsamalarında ufak bir bulut olup, gözlerimden akayım damla damla gönlüne tutku sağanağı yağdırayım… Çağır beni, çağır ki, bahçene beyaz yapraklı çiçek olup, gecelerine kokayım buram buram. Erişsin kurtuluşa cilveli ceylânlar, inatçı zebralar, avcı yırtıcılar önünde. Çağır beni ki, dirlik bulsun cansız hayatlar, ferahlansın gönüller, Susuz yüreklere çağlasın salâh; dost kalsın merhametli eller... Çağır beni, çağır ki, şefkatimde yorumlansın hisler...
Sana çağlar gözlerimden toprağa akan gönül çağlayanım... Bedbin ceren gibi yaklaşayım, okşayayım saçını. Islak ıslak seveyim yüzünü...
Sükut et, bana sığın saatlerin acımasızlığından, rahmetime kucak aç… Kuralsızca büyüttüğüm aşkı ilginç bir ödül gibi koruyorum gönül kasamda. Kucakla beni muhabbetle, gönlüme doldurduğun o mukaddes ilham için, aşk için kucakla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜŞÜTME YÜREĞİNDE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜŞÜTME YÜREĞİNDE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siyasi yazı türleri şiir olsun okurken oldukça zorlanırım ağır gelir bana işin açıkcası .Ancak çok değerli şair ve yazar arkadaşlarımız sayesinde ki sizde bu şair arkadaşlar arasındasınız hem tarihe bir yolculuk hemde gündeme ışık tutarak ve sıkıcılığı olmayan şiirlerinizde bu yönümü kamufle etmeye çalışıyorum.Emeğinize sağlık tebrikler selam ve saygılarımla.
BEN DE SİZİN GİBİYİM, YANİ BAZI YAZILARDAN SIKILIRIM VE OKUMAM ONLARI. ÖZELLİKLE DENEME ADI ALTINDA SEVGİLİYE YAZILAN O AĞDALI CÜMLELER YOK MU... BİR DE DİNİ İNCELEME YAZILARI. HER KAFADA BİR BAŞKA DİN VAR SANIRSINIZ... HİÇ OKUMAM... YAZDIĞIM BU TÜR ŞİİRLERİ İSE, HİSSEDEBİLDİĞİM KADAR YAZAR OKURUM.SAYGILAR
özellikle takip ettiğim okumak istediğim şair arkadaşlarımdan birisiniz.. ifade ve anlatım diliniz çok güzel.. imgeler harika..mısralarda kelimlerin yer bulması akıcılık uslup herşey çok güzel.. yine harika bir şiir okudum.. yüreğinize sağlık.. selamlar saygılar sunarım efendim..
Rauf denktaş'ı yok saydı bizim başımızdakiler. onun özgürlükçü düşüncesinden korktular. O alnının akıyla Kıbrıs için, Türkiye için çalıştı ömrünün sonuna dek.. allah rahmet etsin. Onun gibiler ölmez, düşünceleri, eylemleriyle yaşarlar. Bu güzel şiire teşekkürler,
Abim bu bahsettiğin zeytin dalıysa, ben kondum işte. Rauf geldiğinde anavatandan destek almaya herkes saklandı. Oda her ana vatandaki küçük kollara söyledi yavrusundaki vatan derdini.Bir ananın dirse atarak üvey evlat muamelesinin nedenini hiç bir basın yazamadı. Bir yavru vatanın cumhurbaşkanının neden ankarada değilde istanbuldaki bazı insanlara anlatmak için sığındığına...O glatyatörtü aslanların önünde yem edildi.O vatan severdi "Rauf" na malüplüğü ,kendine ihanet eden sığındığı anadaki ikdidardı..herkes sus/tu basılan kağıttaki gazete gibi..ama ben ayak basmadım onun yaptıklarını unutmadım....
Abim yüreğine sağlık.... en derin saygılarımla....
zeytin ağacını anlattım da yayınlamadım, şiir listemde eskiden (en başlarda) sildiğim bir şiirin boşluğu vardı, oraya kaydettim... Bu şiiri yazınca onu yayınlamak istemedim... selamlar, saygılar