Aynıdır ciğerleri, yer yarılsa yerin altına girer korkuyla kurt adam gibi, ama o, yarattığı tufanı seyredecek bir kaya tepesinden bir kartal gibi keskin bakışlı yeşil melekler karşısında, elleri ve dizleri üzerinde...
Hayatı canlı kılan canı almaya yolladı şeytanı, Önce savaş kuşlarıyla saldırdılar, ilk çağdan kalma gagalarıyla Kurt adamın sevdiği pusta, çizgi çizgi ateş saçtılar. Bir el fenerinin yanıp sönmesi kadar ışık Sanki bir yıldızın kayması… Arkasından gene… milyon kere… Ateşe yaşamı bahşettiler, sanki körükmüş gibi Her yıldız kayışında bir yangın daha İtfaiye yetersizdi alevlere Tank paletlerinin peşinde, bilim kurgu ürünü Sosyal Darwinistler demokrasi, hürriyet, medeniyet getirdik diyerek, ara geçiş formuna, acı, yıkım, mutsuzluk getirdiler… Yeşil Melekler koyvermişti kendini, umarsız eller harfiyat kaldırmakta kucak kucak; cehennemin alevleri buraya göçmüş eski yerinden. Öldüğü gün doğmuş bir bebenin kimliğinde, bir göbek bağı bile yokken beslenecek bir anne gerekmez, hortum önüne çıkan her şey gibi yutar onları...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEYTANLAR SAVAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEYTANLAR SAVAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Abim, her seferinde şiirini okurken bunun konusu ne olacak diye okur oldum. Yine farklı bir konu yine harika bir şiir okudum.. Yüreğine sağlık kutluyorum...
EVET, BİRAZ ESENEKLİYİM SENİN GİBİ... KAFA NEYE TAKILIYORSA, KLAVYE ONU YAZIYOR. Dün gece iki tane şiir yazmıştım, biri kırk yaşına kadar duyduğu platonik aşkla masturbasyon yaparak yaşamış bir müzmin bekarı anlatıyordu, diğeri de kenar mahalleli bir genç kıza tecavü,z eden bir hovardayı anlatıyordu; yani dün biraz cinsellikjle takılmışım. Bugün ise devrimci oluverdik işte...Kafa böyle hükmetmiş. Yarına Allah kerim... ZEYTİN AĞACINI anlastan bir şiir yazayım diye düşünüyorum ya, bakalım... SELAMLAR, SAYGILAR