Şiirleri şarkı yaptım senin için, taşıdım pencerenin altına. Safa soktum karşında, akşamın farzında. Her mısra bir sure, her sözcük bir dua… Her dua bir yakarış, kavuşmaya dair…
Ben, tıpkı çizildiği gibi yaşadığım, yaşam tuvalimdeki yalnızlığımdan azat edildim de geldim, bir kölenin efendisine duyduğu aşkı sırtımda taşıyarak iki büklüm ve mil çekilmiş gözlerim yerine el yordamıyla…
Ve, iyi niyetini istismar etmeden haykırmak için şarkılarımı… Her şarkıyla serenad yapmaya geldim… Her mısra bir perde, her sözcük beş oktavlık gam… Her nota bir yakarış, kavuşmaya dair…
Bahçendeki çiçekler, her haykırışımda, belki perdelerini açarsın da bakarsın diye beklediler. Açsaydın, onlar da açacaktılar rengarenk. Kenardaki bir aralıktan, kendini göstermeden bakmışsındır belki, ama açmadın.
Tüm çiçekler bıraktılar dallarını, teker teker gelerek dudaklarımdan öptüler. Seni koklar gibi kokladım her birini, attım balkonundan. Görür de alırsın belki, bıraktığım izlerde öpmek için dudaklarımı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERENAD şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERENAD şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Diğerlerine göre daha kısa şiir olmasına rağmen, çok etkiliydi. İlk mısradan son mısraya nasıl geldiğimi fark etmedim. Çünkü ilk mısradan itibaren şiir beni kendine aldı. Kayboldum. Çok çok başarılıydı. Tebriklerimle
Bahçendeki çiçekler, her haykırışımda, belki perdelerini açarsın da bakarsın diye beklediler. Açsaydın, onlar da açacaktılar rengarenk. Kenardaki bir aralıktan, kendini göstermeden bakmışsındır belki, ama açmadın.
sevdaya yazılan güzel bir serenat okudum sayfanızda yuregınıze saglık
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM EFENDİM... Adapazarında kardeşimiz ve onun oğlu öğretmen yeğenimiz oturuyor... arada bir misafir olduğumuz çok güzel bir şehrimiz... saygılar
Yüreğinize sağlık bu güzel şiiriniz için tebrik ederim mısraların ayrı bir tadı vardı dudaklarda belki de herkesin kendisinde bulmaya çalıştığı bir gizemin ifadesiydi. Kelimeleri gümle yaparak bu eşsiz dizelere aktaran yüreğe ve kaleme daimilik diliyorum... Saygı ve sevgilerimle...
Ben, tıpkı çizildiği gibi yaşadığım, yaşam tuvalimdeki yalnızlığımdan azat edildim de geldim, .....NE GÜZEL...BAZEN BİRŞEYLERDEN AZAD EDEMEYİZ KENDİMİZİ.AYAKLARIMIZ,KOLLARIMIZ BAGLANMIŞ GİBİ YAŞARIZ.ESARETLER BİTSE KEŞKE.AMA ÖNCE BEYİNDE BİTMESİ GEREKİR.YÜREGİNİZE SAGLIK.
Nasıl güzel bir özlem şiiri böyle arkadaşım. Buram buram hasret kokusu taaa Ankara,lara geldi.Hasret beter ama yüreğin dile getirdiği duygular çok güzeldi.Muhatabının görmesi,hissetmesi ve hasretinizin dinmesi dileklerimle kutlarım.
muhatabıyla tam 38 senedir evliyiz efendim... Allah, yanımızdan ekösiltmesin... bu tür aşk şiirlerimizi daha çok genç dostlarımız için yazmayı seviyorum... bazen facebookta ki manevi çocuklarımdan, Kemal amca bu şiirleri, bu kadar genç bir ruhla nasıl yazabiliyorsun, biz bu duyguları yaşayamazken, sen nasıl bürünebiliyorsun böyle bir ruha, diyerek laflaşıyorlar... demek ki, kalbim ihtiyarlamamış daha, deyip geçiyorum...saygılar efendim... yeğen torunumu benim için de öpünüz...