fısıltı gazetesi yazdı: bir gemi gelecekmiş üç gün sonra yolcularıyla; aralarında bir de kız çocuğu varmış, kumral, yeşil gözlü, saçları kıvırcık…
.
gecikecek gidişim üç gün daha kalacağım sahilde kumdan kalelerimle başka çocukları seyredeceğim elden ele gezdirişlerini denizi kelebekten yüreğimin kumdan duvarlarını delişini ve bir türlü gelmeyişini…
.
▬kanadı kırık, kanıyor bir damla kan süzülüyor denizin üstüne acıtıyor yanaklarımı ıslaklığı ondandır limana gemilerin gelmeyişi▬
.
üç gün daha yanaklarım acıyacak üç gün daha gecikecek gidişim… sensizliğin yerinde sensizliğe katlanmayı büyüteceğim ayyaşlığımla; hatırlayamayacağım sureleri, duaları, Tanrı yerine seni özlemekten, namazı doğru dürüst kılamayacağım, mürteciler darp edecekler sarhoşluktan göremediklerim küf yeşili taşlar atacaklar başıma katlanacağım üç gün daha…
. .
hasret yüreğimde duracak, ruhumdaysa durulmaz fırtınalar, delireceğim… sen geciktikçe susacak seni sevmelerim, ellerime meleklerin elleri sığacak… üç gün daha bekleyeceğim, geç kalırsan bebeğim, bu dünyadan çekip gideceğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜÇ GÜN DAHA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜÇ GÜN DAHA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hasret yüreğimde duracak, ruhumdaysa durulmaz fırtınalar, delireceğim… sen geciktikçe susacak seni sevmelerim, ellerime meleklerin elleri sığacak… üç gün daha bekleyeceğim, geç kalırsan bebeğim, bu dünyadan çekip gideceğim… Her gidiş ardında azımsanmayacak özlem bırakır kalemin daim olsun
Evlat böyle bir şey hocam özlemlerin en büyüğünü yaşarsın bir gün bile ayrı kalsan burkulur insanın için . keyfli ve özlem dolu bir şiir okuttuğunuz için teşekkür ederim. saygılarımla.
Ne tatlıdır evlada özlem... Ne sabırsızdır yürek onu beklerken hele... Sabır eker zamana karşı ana ve baba... Özlemi biçer hep... Vuslata denk geldi mi zaman, ne hızlı geçer birliktelik... Ve gelir çatar yine ayrılık... Tebrikler şairim. Kaleminiz daim olsun. Selam ve sevgiyle
Hep anaların özlemi yazılıp dillenir. İşte...adı özlem olduktan sonra ana baba kardeş ya da sevgili ne farkeder. İçi hasretle yanıp tükenmiş bir babanın özlemi şiirle birlikte ağlayarak okudum.Gözyaşlarım fon oldu dizelere.Evlat böyle işte.Onun için gülüşünde kalptendir...yanışında... Yine de sevgili arkadaşım teselli duyacağın çok şey var.Canı sağ şükürler olsun ki...Bu gün olmazsa yarın gelecektir.Keşke her şey sayılı günler gibi olsa. Sizin kadar kavuşmanızı merak ve çoşku ile bekliyorum.Bizlerin yerinede öpüp kucaklayın kızımızı.Mutluluk şiirinizide bekliyoruz. Çoook içtendi. Kutlarım.
Liste dahada kabaracaktır ileride dostum.Zira yaşlandık galiba... Bu günlerimizi aramayalımda.Hasret olsun çilemiz.Kendinizi salmayın emi.Onlarda bizi dik görünce kendilerini güvende hissediyor.
sağolun değerli şairim... sanıbaba bizi niye özlerım bu aralar özlem duymak için çok mazeretler üretmeye başladım... kızımın iki de abisi var.... sıra onları özlemeğe gelmese bari...:) saygılar hocam...
övgüye minnetle... kalem çeşit çeşit yazıyor tabii ki son bir haftadır da yoğunlukla şiir yazmaya kaptırdım kendimi, o da etkili bir gelişme yaptırıyor... ama, daha çok fırın ekmek yemem lazım... hırslıyım... saygılarımla...
Değerli dost,kız babası olarak bu duyguyu iyi bilirim.
Güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan harika dizeler,yürek coşmuş kalem yazmış,duygular sel olup kaleme mürekkep olmuş,Tüm evrendeki güzel duyguları sayfanıza,tüm güzellikleri size,saygı ve selamlarımıda sayfanıza gelen değerli üstadlara ve size tevcii ediyorum.kaleminiz daim olsun,sağlıcakla kalınız.
Allah razı olsun hocam... keratalar, yanımızdayken aklımıza gelmiyor bir türlü, elimizden uçup gidecekleri, gittiklerinde de yoğun hayat şartları ve farklı şehirler (ben Ayvalık'ta yaşıyorum, kızım İstanbul'da) girince özlem başlıyor...Saygılar
ruhumdaysa durulmaz fırtınalar,
delireceğim…
sen geciktikçe
susacak seni sevmelerim,
ellerime meleklerin elleri sığacak…
üç gün daha bekleyeceğim,
geç kalırsan bebeğim,
bu dünyadan çekip gideceğim… Her gidiş ardında azımsanmayacak özlem bırakır kalemin daim olsun