(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağustos Böceği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağustos Böceği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan harika dizeler,yürek coşmuş kalem yazmış,duygular sel olup kaleme mürekkep olmuş,Tüm evrendeki güzel duyguları sayfanıza,tüm güzellikleri size,saygı ve selamlarımıda sayfanıza gelen değerli üstadlara ve size tevcii ediyorum.kaleminiz daim olsun,sağlıcakla kalınız.
Aynen öyle apartman sahibi sepeti atacak, ben alıp gelecem üstten seselenin aldığım kadar yiyecekle....seslenenin istediğini getiiremeyen baceriksiz kabıcıdır bence..istediğim yada duymak istediğim üç dize gerisi ip gibi beş bölük hikaye yalandan ama sahici hayattan.... Ben kapıcıyım aslımı unutmam...
Yunan adalarından birinde geçen öykünüzü hatırladım şimdi. O da bir Ege seferindendi sanırım. İklim kalemi değiştirir mi, ya da kıtalar; hiç fikrim yok. Olduğu yere kök salan çınar bunu bilemez.
Sizi takip ederken başı dönebilir okurun. Bir orada bir burada...Bu da güzel bir durum.