elimi uzatsam tutacak o kara sürgün elimi uzatsam bu gece de gelmeyecek Annem kalacak sahipsiz sokakların susuna aşk bir ölüm çoğalacak bir ben yaşam açlığına elbet kırılıcak tenim rüzgarda...
gittiğin gün güzelliği bozuldu mutluluğun daha doğmadan düş öldü kaldırımlarda küstü kuşlar yüzüme duvarlarda izlerimle oynadım yağmur ıslağını dokundurdukça yalnızlığıma büyük büyük üşüdüm kara gecelere bu gece de gelmedi dilimde gezen dualar aldattım yüreğimi akşamların gözbebeklerinde bu yüzden ben değilim gördüğün bağırma kendini şarkılarda...
-çizseydim ezberime resmini ölüm olurdu bakışların-
gittiğin gün yalancı çiçekler doğurdu bahar acemi yangınlar sekti karanlığımda çıktı beyaz bir sabaha siyah maskesi yüzünün şimdi teselli tükenişlere uyanan mevsimsin yabancı ağzının kıyılarında sözlerin tedirgin etmesin şiirlerimi bıraksın içlenişlerimi adın haykırışlarım hep şair
sessizliğe ruhumu hiç sezdirmeden belleğime biriken anılarını söktüm indim sancılı yokuşlarından duvarlarında izlerim dökülsün en açılmaz kapılar ardına ak ve karada tek başına kalsın kimliksiz bir serüven
gitmeseydin çatlak aynalarında buluta bulanacaktı yüzüm o vakit Annem de gülecekti gamzelerime dört mevsim gezecekti şaşkın rüzgarına vakitlerim gittin ay yüzlü zamanlar emekledi derin çizgilerimden güz yaprağında titreyen gölgeler düştü tutmadım yüreğimle karanlığı öylesine yolculuğa bir daha...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bu gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bu gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.