(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÂR ÇEKİMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÂR ÇEKİMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ziyadesi ile düşündürebilme yeteneğinize daha evvel okumuş bulunduğum manzumeleriniz ile şahit oldum. Lakin bu çalışmanız daha çok güldürdü beni. Yazan kaleminize sağlık. Selam ve hürmetlerim ile..
Tarihe gömdüm Newton''un al elmasını, yer çekimini. Şimdi ben keşfettim doğanın değişmez yasasını. Bir su damlası düştü gönlüme; bir su damlasıyla kanıtladım yâr çekimini...''
yerçekimi yasaları..sunduğu secenekleri az olan çekim yasasına cok güzel bir izdüşüm yakalamış sair, kabulleniş düşmeyi ama yar cekimi' ne bu düşme.. gözyaşı ile kanıtlar ortada üstelik.. şiir yolculuklara cıkmak sa sen çıkmışsın ağabey, mekanik bilimi bile imge seçip koymuşsun heybene.. mihmandar hüznünü selamlıyorum..
esberk01 rumuzlu arkadaşa katılıyorum. aslında batıya ait hiç bir kelimeye dayanamıyorum bu benim şahsi düşüncem tabi ki. ama şiir akıcılığıyla anlatımıyla çok güzel olmuş.
Gece görüşündeydim; bir çiy düştü gönlüme. Güzel bir düşdü.
Ben ki, tek yolların, bozuk patikaların uslanmaz yolcusuyum. Uçurumların kıyısından geçerken gözlerini kapayan, fırtınalı havalarda asma köprüde kollarını açan biriyim. Canları kırık harabe hanlarda gecelerken; ağlayanlara, kalbini kaybetmiş kanatsız kuşlara hiç karşılık beklemeden yüreğimi söküp veren bir deliyim. Suda balık, havada turna izi süren; sırtımda bin bıçakla gezerken,
şu dizelerdeki söyleyişi çok başarılı olduğu ifade edilen şiirde göremiyoruz. çok başarılı ve kutlanası bir şiir. inşallah yarın da kutlarız. saygılar.
YÂR ÇEKİMİ isimli şiirinizin başlıgı dikkatimi çekti ve okumak istedim çalışmanızı.Öncelikle Yar Çekimi güzel bir benzetme olmuş bence.Şiire gelirsek sizin şiirlerinizle ilk defa tanışmam YAR ÇEKİMİ isimli şiirinizle oldu.Gayet sade ve hoş olmuş.Ses uyumu ise güzel ve fazla bir kopukluk hisetmedim.Bence bu tür kelimeleri fazla kullanmamanız hatta hiç kullanmamanız daha güzel olgunlaştırır yazılarınız.
Örneğin , Zeus''a çaktırmadan Hera''nın koynuna giren bir aşkperstim...
"Canları kırık harabe hanlarda gecelerken; ağlayanlara, kalbini kaybetmiş kanatsız kuşlara hiç karşılık beklemeden yüreğimi söküp veren bir deliyim. Suda balık, havada turna izi süren; sırtımda bin bıçakla gezerken, Zeus''a çaktırmadan Hera''nın koynuna giren bir aşkperstim."
Her dizesiyle çok güzel bir şiir tebrik ederim. Kaleminiz güçlü. Sizi okumalı...
Sevgili Ömer Nazmi...
Bazen hayat bir çiğ damlasında bazen de bir su damlasında düşer şiir bırakır yerine sözceler...
Beğenimle.
şiirle...