(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL KÂRI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL KÂRI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel anlayana söz alıp kulağına tak mükemmel bir sıralama ders niteliğinde içeriğe sahip bir şiir yüreğine sağlık zihnin açık kalemin yazar olsun selamlarımla Osman AKSOY
Affedeni ise ALLAH affediyor. Intikam duygusu bize ters dostum. Öyle olmasa, bana yapilan iftira, imâlara cok daha farkli yanitim olurdu elbet. Bana saldiran vatandas beni tanimiyor ne yazik ki.
Kötü biri degilsin elbet. Tek kusurun karadenizli olmak :)))
Gayem, Islam'i öyle yasamak ki, beni öldürmeye gelen bende dirilsin. Lâkin, bu hedeften cok uzak oldugumun farkindayim.
Beni KIRANI HURDAHAS etsem elime ne gecer, söylermisin?
Neyse, bu gecelik bu kadar vaaz yeter. Üstelik bir PEMBEYE bile lâyik görülmedik :)))
genele yazılmakla beraber, şahsa munhasır herkesin kendince birşeyler arayıp bulabildiği karalamalarıma verdiğin değerin karşılığını burdan vermek mümkün olsa idi inan sermayemi tüketirdim uğruna
pembe renk ne kadar karşılar bilmem!
o da kalmadı ya:))
kalemler cesur olmalı derim.
şair toplum önderliği yolunda korkmadan ileriye atılmalı
İster sel gibi coş, ister duru ak Hükmün; daldan düşen kuru bir yaprak Nasibin burada bir avuç toprak Dünyayı babanın yeri sanırsın. Bu dörtlük benim çok hoşuma gitti. Usta kalem bu siteye geliyor haberimiz olmuyor. Seni bir arkadaşın sayfasında yorum yaptığın yerde gördüm umarım yanılmamışımdır. Edebiyat sitesinde tanışmıştık. Bu güzel şiiri yazan hemşehrimi kutluyorum. Saygılarımla...
Aslında mevzu derin galiba.Herkes aynaya birdaha bakıp ne olduğunu tekrar keşfetmeli.Geçmişi yaşantısı veya davranışları tekrardan elekten geçirmeli ve kendine yakışanı yapmalı herkes.Önce insan olduğumuzu unutmamalıyız SAYGILAR TEBRİKLER
Başın yükseklerde, görmezsin dibi Şer doldurdun, beyin denilen çipi Kur’an ayetini bilmezmiş gibi Kendini alemin piri sanırsın........ Hocam şiiriniz tek kelimeyle harika.. taşlar yerli yerince oturmuş... bence anlayan anlamıştır umarım... selam ve saygılarımla....
Ne bileyim site cadı kazanı son günlerde, bi tuzağın içine çekiliyordum planlı programlı, bazı kişileri yasakladım kurtuldum, içlerinde kaldı, hâlâ şiirime 1 puan verip gidiyor zavallının biri:) Bu şiiri de senin eski davanın devamı sandım.
Kime kızdın bu kadar mirim. Şairin kaleminden sakınmak gerek. Tebrikler. Güzel anlatımdı, seviyesinden bir şey kaybetmemiş. Müsadenle paylaşıyorum. Sağlıcakla.
HAKKIN HAZİNESİ DARI DEĞİL Kİ, CAMİ AVLUSUNDA SAÇAMAM HOCAM...
dediği gibi şiirlerin ziyası aydınlatmış ortalığı projektörle... benlik ya da enaniyet insanı kemirip bitiren hastalık. çok güzel anlatılmış, ustalıklı... tebrikler ve saygılarımla...HŞT
Usta, ben değiştirmek anlamında söylememiştim. darı (yani mısır) bizim buralarda çok kıymetlidir. Başka yerde çok öemsenmez. O yüzden "Tam bir Karadenizli şiiri" dedim.