(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GüLgûn şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GüLgûn şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tımarhanede, bir duvarın yüksekçe bir yerine gökyüzüne açılan bir delik delmişler.Deliler canhıraş bir vaveylayla sıraya giriyor, sırası gelen delikten gökyüzüne uzun uzun bakıyormuş.Sıra tımarhaneye yeni gelen yarım akıllı bir deliye gelmiş.Bizimki delikten bakmış bakmış ortada görünen bir şey yok gökyüzünden başka; dayanamamış,diğer delilere dönüp: ---Yahu erenler neye bakıyorsunuz Allah aşkına ? Ben hiç bir şey göremedim, deyince biri atılıp: ---Efendi efendi, biz kırk yıldır bakıyoruz henüz bir şey göremedik, sen bir bakmaya mı göreceksin! demiş. Yaaa, Terazi kardeş, biz bu şiirlere dört beş yıldır bakıyoruz,bakıyoruz ipeksi bir söz büyüsüne bürünmüş tılsımı çözemedik henüz...
Soru 1- Bu şiir günün pardon gecenin hangi en orta yerinde kaleme alındı. Soru 2- Tasavvuf mu desem, sevgiliyi özleyiş mi desem, adını koyamadım!
Dip not=
Bence bu şiir Egede gün batarken denize düşerek muhtemelen boğulup boğulup , nedenini kestiremediğim mucizevi hallerde, her sabah bi şekilde kefeni yırtarak semaya çıkan güneşe çok benziyor :))
---Yahu erenler neye bakıyorsunuz Allah aşkına ? Ben hiç bir şey göremedim, deyince biri atılıp:
---Efendi efendi, biz kırk yıldır bakıyoruz henüz bir şey göremedik, sen bir bakmaya mı göreceksin! demiş.
Yaaa, Terazi kardeş, biz bu şiirlere dört beş yıldır bakıyoruz,bakıyoruz ipeksi bir söz büyüsüne bürünmüş tılsımı çözemedik henüz...