Nicedir gökyüzü hasretmavisi bulutlar yatağında beyaz pamuk yastıksız kalan uykularda rüya rüzgarın çağrısı bir garip sazda...
bu nasıl sema güneşi yangın yağmuru ıslak öpüş duası teni buğday kaçağı bu şehrin sokuldukça koynuna esmer geceler ne zordur kendinde solumak bir rüyaya açılır göğsün bir ışıltıdır düşer gözlerinde sonrası, sonrası öykü düzmesi…
sırtıkara yüzlü düşün güzü alıngan uzansan tanıdık gelir unutsan yabancı kalır elleri tele alışkın bir şarkıda hüzün alçalıp yükselir deniz döngülü uçuk sarı yaprak döküntüsü zaman; pırıltı alır gece satar düş sevişir döş acır ertelemeden yeniden uyanır sabaha…
bu kaçıncı kadehtir kırmızıyalancısı dudak izi tango kalıntısı ellerim Darvin bir sancı geçmişi uyutup geleceğe çaldığı ıslıktı şarkı…
arşınlanan sokaktı acıyan yanımız ayraç attığımız kısır umutlarda yürür yürüdükçe arnavut kaldırımında bir dilber inadına söverdi bir köşe şarapçısı martılar hicaz bir bağırtı incinen yazgının tellalı olurdu.
asi bir göçtür ömür geceler, şehirler birbirine benzer karanlık uykulara sabahtır beklenen asma da koruğa zamandır tat veren.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şarap Kokusu... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şarap Kokusu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu nasıl sema güneşi yangın yağmuru ıslak öpüş duası teni buğday kaçağı bu şehrin sokuldukça koynuna esmer geceler ne zordur kendinde solumak bir rüyaya açılır göğsün bir ışıltıdır düşer gözlerinde sonrası, sonrası öykü düzmesi…
asi bir göçtür ömür geceler, şehirler birbirine benzer karanlık uykulara sabahtır beklenen asma da ki koruğa zamandır tat veren.
Bir üzüm tanesi tattı aşk asma da şarap kokusu................
çok güzel dizelerdi...damağımda şarabın tadı kaldı, buruldu dudaklarım kırmızısından... hani bir gece şişenin dibini görmecesıne içersin ya işte öyle bir anı hatırlattı bana...
şiirde sende ayrı bır tat verdınız bu gece bana...güzel şairem...kutluyorum...
bu nasıl sema güneşi yangın
yağmuru ıslak öpüş duası
teni buğday kaçağı bu şehrin
sokuldukça koynuna esmer geceler
ne zordur kendinde solumak
bir rüyaya açılır göğsün
bir ışıltıdır düşer gözlerinde
sonrası, sonrası öykü düzmesi…
Yüreğinize sağlık. Selam ve sevgiler.