(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çıkmaz sokağın ezgisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çıkmaz sokağın ezgisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
pencere önüne bir saksı gibi kurulup şiirler yazmam orada taşlı, çamurlu sokağa bakıp güneş sızmasını beklediğim odada ... ne güzel yad etmişsin eskileri, nostaljiye özlem git gide büyüyor, cocukluğuma gittim desem yeri vardı...sevgilerimle...çoktan beri yoktun hayırdır ? yoksa tatildemiydin canım..
SAYIN ARKADAŞIM.O KADAR GÜZEL BİR ŞİİR YAZMIŞSIN Kİ İKİ DEFA OKUDUM VE YAŞADIM.BEN KÜÇÜKKEN BAYILIRDIM ÇIKMAZ SOKAKLARA.ORADAKİ KARDEŞLİK ARKADAŞLIK BİR BAŞKA OLUYOR.HEP ÖYLE ÇIKMAZ BİR SOKAKTA EVİMİZ OLSUN İSTEMİŞİMDİR.ŞİİRLE HEM EVDE OTURDUM SENİNLE SOHBET ETTİM.KAPI ÖNÜNE ÇIKIP KOMŞULARLA SOHBET ETTİK.O SOHBETLER O KADAR GÜZELDİR Kİ.BİRDE NÜKTEDAN BİR ARKADAŞINIZ VARSA DEĞME GİTSİN.BEN YAŞADIM BU KOMŞULUK İLİŞKİSİNİ.ÖĞLEN BİR OTURURDUK.AKŞAM YEMEĞİ YAPMAYA GİDERDİK EVE ÇÜNKÜ O YILLARDA BEN SABAHÇI İDİM ÖĞLEN GELİRDİM OKULDA. AMA SEN SEVMİYORSUN O SOKAĞI.ÇÜNKÜ AZAP ÇEKMİŞSİN ANLADIĞIM KADARIYLA.NE OLURSA OLSUN ANILAR BEYİNDEN SİLİNMİYOR.AH ONLARI BİR SİLEN OLSA ÇOK GÜZEL OLACAK AMA.DEDENİN KÖYÜ SANA DAHA IŞIKLI VE GÜZEL GELİYOR.NEDEN ORADA MUTLULUK VAR.ÖBÜR TARAFTA İSE KAHIR.ÇOK ÇOK GÜZEL DİZELERDİ GÜZEL ARKADAŞIM.MADEMKİ SEVMİYORSUN ALLAH BİR DAHA İÇİNDE HÜZÜN YAŞAYACAĞIN ÇIKMAZ SOKAKLARA SOKMASIN ARKADAŞIM.
Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Şimdi yorumuma şiirle ilgili iki güzel söz ilave ediyorum. Hoşçakalın.
Bilgenin yüreğinde her dilek, Anka kuşu gibi gizli gerek. Damla nasıl inci olur denizde: Sedefler içinde gizlenerek.
Şu testi de benim gibi biriydi; O da bir güzele vurgun, dertliydi. Kim bilir, belki boynundaki kulp da Bir sevgilinin bem beyaz eliydi.
Bir sır daha var, çözdüklerimizden başka! Bir ışık daha var, ışıklardan başka. Hiç bir yaptığınla yetinme, geç öteye: Bir şey daha var bütün yapıtlardan başka.
suzan çelik tarafından 7/15/2012 8:50:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÜSTADE; ÖNCE HOŞ GELDİNİZ. DİZELERİNİZ HARİKAYDI. İNSAN YAŞADIĞI YERLERİ BAZI YERLERİ GÖZ ÖNÜNE GETİRİNCE UNUTMASI ASLA MÜMKÜN OLAMAZ, OLAMIYOR DA... BU BİR GERÇEK... KİŞİ NE KADAR HUZUR İÇİNDE, RAHAT BİR HAYAT YAŞASA DA O GÜNLERİNİ O YERLERİ ÖZLER. AMA BUNA BAZILARI MÜSTESNA. ÇÜNKÜ DOĞDUĞU YERİ UNUTAN O KADAR KİŞİ VAR Kİ SORMAYIN GİTSİN. BİZ BİZ OLALIM. DOĞDUĞUMUZ YERİ, YAŞADIĞIMIZ YERLERİ ASLA GÖNLÜMÜZDEN SİLMEYELİM. SAYGILARIMLA...
Geçmişe özel bir özlem var dizelerde ..Bazen dönmek istenir yaşanmışlıklara kelimelerse anlatmaya yetersiz kalır.Yürek sesinizi kutlarım sevgi ve selamlar..
gerek başlıgı,gerekse içerigi hayatın parçasıydı,yaşanmışlıklar özlemler beklentiler,hiçlikler nostalji resmedilmiş dizelere öykü tadında bir çırpıda su gibi akan şiirdi yürekten kutlarım
yolun sonuna değin
yıkmaz bukağı yıkar
dörtnala gidiş yeğin
sağlıcakla kalın