(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ES! DELİ GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ES! DELİ GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her ayrılığın inanki vuslatı var. Hasret ve vuslat zıt kutuplar gibi. Siyah-beyaz Artı eksi gibi sıralasam zıtlıkları. İşte öyle bir şey. Hayatta bu ikisi arasında anlam kazanıyor. Birinden biri olmasa diğerinin ne anlamı var? Tebrik ederim . Selam ve saygılarımla.
Selamı sabahı kaldırdın rafa Ölmeden gönderdin beni arafa Her sabah her seher benden tarafa Ne olur; sevdanın rüzgârını es!
Şimdi de sıra bende Mehmet kardeşim SENDE AŞIK HALLERİ VAR :)) Tez elden essin şu sevda rüzgarları da hüzün değmesin yüreğine. Şakası bir yana hoş bir lirizm. Usta işi dizeler. Beğeniyle okudum . ON YÜZ BİN )) puan verdim.Ama en önemlisi de beğeniyle paylaştım
GÖNÜLE DÜŞEN AŞKA selam duruyor yüreğim. Yeter ki diyorum ONURSUZ OLMASIN. Bu yüzden bulaşsın da aşk bulaşsın .)) İyi gelir bir çok derde dermişim .))))))))
Oy benim kardeşim... Efkar basmış yüreğini. Hadi essin artık o sevdanın muhanet rüzgarı bağrına bağrına... Duygulu,özlem dolu bir sevda şiiri okudum sayfanda.Alışık değildim ama çok beğendim.Kutlarım.