(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUÇLUYUZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUÇLUYUZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hanımefendi fonda çok ilginç bebek, dallarda serçeler çatılı silahlar, kum olmuş taşlar... Şiir tam bir ruh halinin dağınıklığı içindeyken " taşmadan deniz " le sabır temennisi... İnşallah taşmaz... Tebrik eder saygılar sunarım.
geçen hafta sınıftan çıkarken açık bırakmıştım pencereyi. haftabaşı sınıfa girdim.masada ölü bir serçe, üstünde, etrafında böcekler. neden öldü bilmiyorum ama ben sebep olmuşum gibi geldi. uzun süre bakamadım. şunu düşündüm sonra; bir ölüm bir sürü canlının yaşaması demek.çirkin de olsalar.
ne alaka deme kanka, aklıma geldi şiirini okuyunca:(
Sayın GÜLÜNAY güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan,yüreğiniz çoşmuş kalem yazmış duygu yüklü güzel bir şiirdi,size diyorum ki Gönlünüz hüzün görmesin,yüreğiniz sevgi cebiniz para dolsun,yüce yaradan sağlık ve sihhat versin. dünyadaki tüm mutlulukları size gönderiyorum tüm güzel çiçekleride sayfanıza bıkakıyorum,kaleminiz daim olsun.
yavru kuşlar görmeden ölümü bir ağaçtan bir ağaca duyulmalıydı sesleri
silâhlar çatılmadan önce kum olmalıydı taşlar taşmadan deniz
SAYIN ARKADAŞIM.İÇTEN GELEN BİR DUYGU SELİYDİ.ŞİİRİNİZ ,ŞELALE GİBİ ÇAĞLAMIŞ GÖNLÜNÜZDEN.CEHALET DENEN BELA BU MİLLETİN ÜZERİNDEN KALKMADIĞI SÜRECE,DURUMUMUZ DÜZELMEZ.YAPACAĞIMIZ ŞEY MİLLET OLARAK ELELE VERİP,CEHALETİ YENMEK .AMA NASIL?ANLATMAK İSTEDİĞİNİ SON BÖLÜMDE ANLATIVERMİŞSİN.SAYIN ARKADAŞIM .BENİ ÇOK DUYGULANDIRDIN.HARİKA BİR ŞİİR. ŞİİRİN DUYGU DOLUYDU. ADETA BİR ŞELALE GİBİ AKIYOR.PUANIM TAM KUTLARIM SELAMLAR.
Anneler çocuklarının aklından tutacakları yerde ellerinden tutarlar. DUPONLOUP
EN GÜZEL DENİZ GİDİLMEMİŞ OLANDIR. EN GÜZEL ÇOCUK DAHA BÜYÜMEDİ, EN GÜZEL GÜNLERİM SENİNLEDİR
Karanfilleri dersek seninle olmaz mı bir uçtan bir uca sarsak dünyayı rengini sevgiye kokusunu baruta verse mesala ebem kuşagı tüm eller kenetlense renkler kardeşçe yaşam kaynagını tutsak elimizde olmaz mı
İnşallah taşmaz... Tebrik eder saygılar sunarım.