(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Savaş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Savaş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanki her şey bir senaryonun parçası gibi planlanmış işliyor.Savaşı kim ister,savaş yokluk açlık Ambargo demek..Güzeldi eseriniz gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
Silah Tüccarları iş başında yine.. Atamız ne güzel söylemiş yıllar önce.. " Mecbur olunmadıkça savaş bir cinayettir.." diye.. Umarım savaşa sürüklenmeyiz arkadaşım.. Dikkat çeken dizelerdi.. Alkışlar İzmir'den..
Namluyu gözüne doğrultuyor, sorgusuz sualsiz, tetiği çekiyor..Sen küt, düşüyorsun.. Kalkıp ayağa gülüyorsun.. Maymunun kuyruğu nerede acaba? Çekip yoklamadıktan, bakıp koklamadıktan sonra her çaban yanlış hamle... El insaf! Elbet güzel günler bizim olacaktır...Hak yerini bulacaktır.. Sevgili arkadaşım, gönlünüz varolsun...
Tetiği çektiren sorgulanmalı, nasıl bir düzen ki mutlak saldırı üstüne ve insanları birbirine kırdırmak bundan rant elde etmek üstüne, insanlık öldü mü yoksa?
Değerli dost fevkalade güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan,yürekten ve içten yazılmış güzel duygulu ve hisli bir şiirdi.yüreğine sağlık,kaleminiz daim olsun.
Güneş çirkefle bulanmıyor ama ,bazı insanların güneşi kanla bulanıyor malesef....Ayak altında olan bir dünya için ,bir türlü birbirini tutamayan eller....Tokalaşmayan ellerin ,tokat atma kavgası ve arada kalan çocukların vakitsiz dünyayı terkedişleri....Yaşamak için geldiğin yerde yaşayamamak...Ne gariptir bu dünya........Saygılarımla....
Esas demek istediğim en önemli konu bayan şairleri biliyoruz genelde aşk sevgi gibi konular işlerler ama bu kalem bir başka yazıyor bence yılın bayan şairi seçilse birincisiniz
Beni gülümsettiniz, benden başka bu konulara eğilen değerli arkadaşlar da var, belki onlar benim kadar net söylemiyorlar söyleyeceklerini, şiire sindiriyorlar..
savaş plânı kısık gözlü adamların dilinde çok ciddi iş saldırmak teknik önemli zor Afganistan koşullarında
hedefler zor zor geleceği düşünmek biz insanları düşünüyoruz bütün insanlığın iyiliği için
(ah lâf salataları ah)
10.10. 2001
bahane, savaş anası ağlatılacak dünyanın yüzü karartılacak
savaş bahane ay/ı çalacaklar kılıfından dünya dağıtılacak
yolundan döndürülecek yolcular evdekiler evinden köylüler köyünden
bahane savaş!
bir zengin olmamalı o pay etmemeli ekmeği dünyaya!
Çok güzel düşüncelerle hazırlamışınızdır tebrikler yalnız kuduranlar ancak kendi analarını ağlatırlar kazdıkları çukurlar onları bekliyor elbet bir gün düşecekler. güzel şiirinizi candan kutlar saygılar sunarım Osman AKSOY
Çok teşekkür ederim.hayırlı akşamlar dilerim. Kula belâ gelmez kul azmayınca kul belâsın bulmaz Hak yazmayınca ALLAH bu millete daha fazla bedel ödetmesin Selamlarımla Osman AKSOY
En sevmediğim kelime savaştır ama...Keçinin sevmediği ot misali burnumuzun dibine getiriliyor her daim... Tebrik ederim. Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Yani.... Yazılan senaryolar muntazam oynanacak.Kaçarı yok bu işi diyorlarsa ki diyorlar.Yanılacaklar arkadaşım.Umutluyum hala derin uykuya dalanlarında titreyip kalkacaklar. Güzeldi.Kutlarım.
planlanmış işliyor.Savaşı kim ister,savaş yokluk açlık
Ambargo demek..Güzeldi eseriniz gönülden kutluyor
saygılar sunuyorum..