(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nesin!; Kimsin! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nesin!; Kimsin! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ OĞLUM.AŞK ÜZERİNE ÇOK KISA AMA ANLAMI DERİN OLAN BİR ŞİİR YAZMIŞSIN.DEDİĞİNİZ GİBİ AŞK ÇOK DERİN ANLAMI OLAN BİR SÖZCÜK.SEN BURADA BEŞERİ AŞKTAN BAHSETMİŞSİN.ESKİ AŞKLAR KALDIMIKİ ŞİMDİ NERDE.BİR BAKIYORSUN,BU GÜN BİRİNE AŞIK.YARIN BAKIYORSUN BİR BAŞKASINA.AŞK DENDİĞİ ZAMAN ,O KAPIDAN GİRİLDİMİ KOLAY KOLAY ÇIKILMAZ.VERİLEN VAADLERİN ,SADAKAT SÖZLERİN HEP TUTULMASI GEREKİR.AMA ŞİMDİ NE YAPILIYOR DAHA AŞKIN,ASININ YAN ÇİZGİSİNİN UCUNA BAŞLAMADAN BİTİYOR VE DUYGULAR.HİÇ KİMSEYE GÜVENİLMİYOR.ÖYLE HALLERİYLE KARŞILAŞIYORKİ İNSAN,KARŞINDAKİNİ BAZAN KEBDİSİ, BAZEN CİN, BAZENKORKAK,BAZEN UĞRUNA SAVAŞTIĞI CENKMİ,YOKSA OLUK OLUK YÜREĞİNDEN AKIP ONUN KUCAĞINA DÖKÜLEN BİR BEND SANIYOR.ŞİİR ÇOK AÇIKTI.HARİKA YAZMIŞSIN.OKURKEN ÇOK KEYF ALDIM.SATİRİK YÖNDEN BAKARSAK,ÇOK KIZDIĞIN BİRİNE YAPILMIŞ BİR TAŞLAMADA OLABİLİR.ÇÜNKÜ DURUMU BİLMİYORUM. KUTLARIM.ŞİİR ÇOK GÜZELDİ.ALLAH'A EMANET OLUN OĞLUM.SELAMLARIMLA.
HOŞÇAKAL.
Benim ağzımdan yalan uydurmak, başka bir kişinin ağzından yalan uydurmaya benzemez. O halde, benim ağzımdan yalan uyduran cehennem deki yerine hazırlansın. Hz.Muhammed
Eugene Delacroix: "Aşkı anlatabilmek için yeryüzünde var olan dillerden başka bir dil ister"
Nesin!; Kimsin!
kara gece habersiz seyre çıktım âlemi sureti aydan vuran; orada ki senmisin!
müsveddeler ayırdım arıyorum kalemi çizilmiyor kara baht; ne o yoksa; cinmisin
özlemi geriyorum sensizlikte yayıma sen âhu’zarla gezen; o masum keklikmisin!
bende ki ne yürekmiş av düşmüyor payıma ova sessiz dağ ıssız; sen kaçan ödlekmisin!
adımlarda gürz sesi kaldırımlar yarılır; hançerimi bileyip düştüğüm o cenkmisin!
ölümü gördüğümde hep izine varılır; akıttığım kanımı biriktiren bendmisin! OK HARİKA BİR ŞİİRDİ OĞLUM.ÇOK SEVEREK VE BEĞENEREK OKUDUM.
Yürek çoşmuş akın akın,kalem yazmış fevkalade güzel ve anlamlı bir şiirdi,kaleminiz daim olsun,gönlünüz huzur,cebiniz para, hayatınız sevgiyle dolsun.Evrendeki tüm güzellikleri sayfanıza bırakıyoruım.
ŞİİR TÜRÜ: HECE VEZNİ
HECE ÖLÇÜSÜ: 4+3 =7
ŞİİR CİNSİ : SATİRİK+LİRİK
SEVGİLİ OĞLUM.AŞK ÜZERİNE ÇOK KISA AMA ANLAMI DERİN OLAN BİR ŞİİR YAZMIŞSIN.DEDİĞİNİZ GİBİ AŞK ÇOK DERİN ANLAMI OLAN BİR SÖZCÜK.SEN BURADA BEŞERİ AŞKTAN BAHSETMİŞSİN.ESKİ AŞKLAR KALDIMIKİ ŞİMDİ NERDE.BİR BAKIYORSUN,BU GÜN BİRİNE AŞIK.YARIN BAKIYORSUN BİR BAŞKASINA.AŞK DENDİĞİ ZAMAN ,O KAPIDAN GİRİLDİMİ KOLAY KOLAY ÇIKILMAZ.VERİLEN VAADLERİN ,SADAKAT SÖZLERİN HEP TUTULMASI GEREKİR.AMA ŞİMDİ NE YAPILIYOR DAHA AŞKIN,ASININ YAN ÇİZGİSİNİN UCUNA BAŞLAMADAN BİTİYOR VE DUYGULAR.HİÇ KİMSEYE GÜVENİLMİYOR.ÖYLE HALLERİYLE KARŞILAŞIYORKİ İNSAN,KARŞINDAKİNİ BAZAN KEBDİSİ, BAZEN CİN, BAZENKORKAK,BAZEN UĞRUNA SAVAŞTIĞI CENKMİ,YOKSA OLUK OLUK YÜREĞİNDEN AKIP ONUN KUCAĞINA DÖKÜLEN BİR BEND SANIYOR.ŞİİR ÇOK AÇIKTI.HARİKA YAZMIŞSIN.OKURKEN ÇOK KEYF ALDIM.SATİRİK YÖNDEN BAKARSAK,ÇOK KIZDIĞIN BİRİNE YAPILMIŞ BİR TAŞLAMADA OLABİLİR.ÇÜNKÜ DURUMU BİLMİYORUM.
KUTLARIM.ŞİİR ÇOK GÜZELDİ.ALLAH'A EMANET OLUN OĞLUM.SELAMLARIMLA.
HOŞÇAKAL.
Benim ağzımdan yalan uydurmak, başka bir kişinin ağzından yalan uydurmaya benzemez. O halde, benim ağzımdan yalan uyduran cehennem deki yerine hazırlansın. Hz.Muhammed
Eugene Delacroix:
"Aşkı anlatabilmek için yeryüzünde var olan dillerden başka bir dil ister"
Nesin!; Kimsin!
kara gece habersiz
seyre çıktım âlemi
sureti aydan vuran;
orada ki senmisin!
müsveddeler ayırdım
arıyorum kalemi
çizilmiyor kara baht;
ne o yoksa; cinmisin
özlemi geriyorum
sensizlikte yayıma
sen âhu’zarla gezen;
o masum keklikmisin!
bende ki ne yürekmiş
av düşmüyor payıma
ova sessiz dağ ıssız;
sen kaçan ödlekmisin!
adımlarda gürz sesi
kaldırımlar yarılır;
hançerimi bileyip
düştüğüm o cenkmisin!
ölümü gördüğümde
hep izine varılır;
akıttığım kanımı
biriktiren bendmisin!
OK HARİKA BİR ŞİİRDİ OĞLUM.ÇOK SEVEREK VE BEĞENEREK OKUDUM.