Çıldırmış bir büyücü kendi ruhunu çağırıyor: Ey mısır toprağını dölleyen boğa, sonrasız Nil! Bir yüzün lahit’iyle zamanı delen Ramses yalnızlıktan dirilmiş mumya
Buldum siyanürü buldum: Son mohikan atlısına bayrak açtıran güdü Mevsimsiz ve sağır güç!
Bir tas siyanür gizli ırmağımdan ırmaklarıma Kalmış düşün beyaz yelpazesi sularda
Kızılay reyonunda güpegündüz korkunç bir oğlan Siyah bir mendile sümkürüyor tüysüz karanlığını Saçları sıfırdan büyüyecek elleri degav degav Büyük meydan sevişinde pörsümüş erkekliği ‘’insanları çağırıyorum! El sallaması yok. Gülün Ebru okunması silindi!’’
Tenhalığın öte yakasına vurulmuş Kalmış düşün beyaz entarisi sularda
Sevgim Aşkol ve dünyaya bedelini sun ’Eski taslı bir hamamda boğazladılar’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gül diken ve acı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gül diken ve acı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Sevgili Şair.ben bu eşsiz yazıtınızı hiç görmemiştim.geç de olsa da tanıştım ki mısralar; Bi karanlık gecenin iki narin iki ince hecesiyim ben diyen hoş sözcük cümbüşüydü tebrik ederim sevgili şairim.sevgiyle kalın hoş kalın
ah Kâlemkâr"ım. siz benim takip ettiğim fovorileri kalem dostumsunuz.elime konan uğur böceği gibi yazıtlarınız.ama çok güzel yazdığınızı ifşa ederim.sevgiyle kalın hoş kalnı sevgili şairim.
biliyorum geç kalmadığınızı bunu kastetmedim ki beni az kişi okur bunu biliyorum iyiki bu kişilerden biri sizssiniz hem hayatta ne zaman her şey vaktinde olmuştur ki?
SEVMEK KENDİNDEN VAZGEÇMEKMİŞ.HER NE KADAR BİR YUDUMLUK MUTLULUK OLSADA SONU DEGERMİŞ.tANRI SEVİP SEVİLMENİN TADINIDA ACISINI DA HİÇ BİR ŞEYE VERMEMİŞ.çÜNKÜ ACI VE MUTLULUK AYRILMAZ İKİ KARDEŞMİŞ.GÜL İSE MUTLULUKTA MİNNETTARLIK İHANETTE TOPRAGINA KONULAN HEDİYEYMİŞ ARKADAŞIM.yÜREGİNE SAGLIK.BU YAZDIKLARIM BİR YERDEN ALINTI DEGİL.ŞİİRİNİ OKUDUGUMDA BANA HİSSETTİRDİKLERİDİR.KUTLARIM.
Damla damla aslolana akmak...Birikmiş ihanete rağmen ak-pak kalmak...aklı ve yüreği zorlamak...bütün insani kisvelerde sıyrılarak havlu atanlara, inadına insanca havlu vermek terleri adına...Aklın oynadığı oyunlara kanmadan ihaneti def etmek...Yer yer çatlasanda toprak gibi, pes etmemek...Bilip inandıklarını sonuna kadar savunmak gibiydi şiirin hocam.
kalemine yüreğine sağlık kalemkarım...tez iyileşmen dileğiyle saygılar.
Bi karanlık gecenin iki narin iki ince hecesiyim ben diyen hoş sözcük cümbüşüydü tebrik ederim sevgili şairim.sevgiyle kalın hoş kalın