İnsanlar! Sureti sudan ve buluttan ibaret beşer!. Uğruna dağlar delip yollar açar bir gece: Ol şark’ın üryan çöllerinde Arzusu nâr Leyla’yı Düşüne basmak için; basar da!;
sonra düşünür!: Meğer ki etten kemiktenmiş canı heyhââtt! anında uçmaya vardı: Der!.
Bir akşamüstü kendi gözlerine uğra alkol nöbetlerinden uzak dilinde duâ ile
hangi dine mensupsan! ister tanrı de istersen Allah rüyanda buğudan görünmeyen cebrâil serilmiş sırat taşına: Düş satıyorsa -Mesih’in sancılı ellerinden bir zamanın içinde. Tadını çıkart insan
Zirâ: -Beyhudedir- savaş: Kuyruğu toplayıp uzaklaş yavaş yavaş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
içi boş insanlar'a şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
içi boş insanlar'a şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlar! Sureti sudan ve buluttan ibaret beşer!. Uğruna dağlar delip yollar açar bir gece: Ol şark’ın üryan çöllerinde Arzusu nâr Leyla’yı Düşüne basmak için; basar da!;___________Adı insansa.kimbilir kaç kelime bekleyecek bir şiirde yer bulmayı.derin...
Yazıldığı gibi okumaya azemi dikkatii gösterdim ve yaban ellerde gezerken, kendi dininin ibadetgahını gören inanan sevinci var şimdi gözlerimde, nasıl anlatsam ki bunu şimdi ben...
"Bir akşamüstü kendi gözlerine uğra alkol nöbetlerinden uzak dilinde duâ ile"
Akıl ve insan... Yanyanaysalar, yol sevgiye, elbette çıkacaktır bir şekilde... Yerde ya da gökte... İnsan uçar ya da düşerken, yüreğini emanet bırakmıyor çünkü.
Şair'e içten tebriklerim ve saygım ile....
Aynur Baş tarafından 6/20/2012 10:52:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
İyi baktığın zaman, iyi okuduğun ve düşündüğün anda görüyorsun...
Neyi?
Bu dünyadan bir "Nane" olmayacağını.
Nane'nin ne suçu var?
Bu dünyada içi dışı her şeyin, ama her şeyin çok suçu var!!!
Başta SEN suçlusun!
SEN de kusurlusun!
SEN her şeysin.
SEN de beeee!...
Dünya suçlu, insan masum mu?
Dünya, dedin sen, dünya denilince dünya mı anlaşılıyor?
İnsan, dedin yine sen, sen insan, insan denilince insan mı konuluyor ortaya?
Netice: Ne dünya bizim bildiğimiz bir dünya, ne de insan bizim insanımız.
Baştan kaybedeniz.
Hep yitireniz.
Ne olacak o zaman bu zamanda?
Al eline kendini ya da geçir eline seni, vur vurabildiğince zamana....
Zaman peşimizde kaaaaç!... ..Kaçacaksa o benden kaçsın! Hem zaman dediğin nedir ki?
Nedir ki?
İçi boş insanın içi boş uydurması.
Dön başa SEN, aynı dünya gibi ya da insan.
Bir koşudur devam ediyor insanda, hani yorulmak da bilmiyor; ne yani, akıllı mı şimdi bu asırlardır koşan
yaratık?
Dünyanın
o kadar çok
derdi var ki;
var var, varmış,
o yüzden
dönüp de bakmaz
insana;
ne hali varsa
görsün, der, bende,
dost meclislerinde.
İnsanın o kadar çok
derdi var ki;
dinlemez başka dert,
buna dünya da dahil üstadım yine vurdunuz onikiden,fevkaladenin fevki derler ya İŞTE BU_ sizi kutlamak kafi gelmiyor,ki artık ,alkışlıyorum ,dilerim hep olun bu sayfalarda,,,,,,,,,,, saygılar_____________.
Kimsenin katili bir savaş olmasın n'olur?
Tebrikler sevgili Dikçe...