gün ağarır kuşlar uyanır uyanması gerekenler derin uykuda haçlı borazanını çoktan çalmış oysa savaşa her an hazır atlılar sürüyorlar uyku mahmuru insanlara daha gözlerini aralayamadan. suriye patlamaya hazır bomba sanki ayakkabılarını giyip çıkmaya hazır başına tülbentini çelemeden anneler
yanması gerekenler yanmaz biz yanar kavruluruz umurlarında mı sanki yandığımız kül oluruz gözlerinin önünde saklarlar umudu şiş karınlarında aç afrikalı umutsuzluğunda biz adalet kurar tuzağını o olmayan adalet tutuklanır gözlerini sabaha yeni açmış insanlar tutuklanır ülkem
cümle ağıtlarımı koynumdan çıkarıp ağlamak neye yarar neye yarar yumruklarımı sıkmam dövülüyor aklım dibek taşında oturuyor çevresinde insanlarımız bir seyirlik oyun gibi hergün yeni plânlar uygular öteki diğer öteki yaklaşır yanına amerika’ya gün doğar!
çok mu uzaklarda bizde güneş doğması bütün kollarını açarak sonuna dek ve bütün yolları aydınlatarak mağara,in, ev, sokak bırakmadan yeter mi insanımızın şair uyfanması yerlere serilince gözleri açık kalan ölüleri bir suriye’li gibi!
ah ülkem!
20. 6. 2012. / Nazik Gülünay
Sen nedensiz ruhuma can verme Okyanusu yaratmış AYET gibi Kutsal içimdeki tutkum Boğulmuşsa neyleyeyim AYDINLAR
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah Ülkem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah Ülkem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yanması gerkenler yanmaz biz yanar kavruluruz umurlarında mı sanki yandığımız kül oluruz gözlerinin önünde saklarlar umudu şiş karınlarında aç afrikalı umutsuzluğunda biz adalet kurar tuzağını o olmayan adalet tutuklanır gözlerini sabahla yeni açmış insanlar tutuklanır ülkem
cümle ağıtlarımı koynumdan çıkarıp ağlamak neye yarar neye yarar yumruklarımı sıkmam dövülüyor aklım dibek taşında oturuyor çevresinde insanlarımız bir seyirlik oyun gibi hergün yeni plânlar uyguluyor öteki diğer öteki yaklaşıyor yanına amerika’ya doğuyor gün!
çok mu uzaklarda bizde güneş doğması bütün kollarını açarak sonuna dek ve bütün yolları aydınlatarak mağara,in, ev, sokak bırakmadan yeter mi insanımızın şair uyfanması yerlere serilince gözleri açık kalan ölüleri bir suriye’li gibi!
ah ülkem!
Sen nedensiz ruhuma can verme Okyanusu yaratmış AYET gibi Kutsal içimdeki tutkum Boğulmuşsa neyleyeyim AYDINLAR
Zerrem
20. 6. 2012 / Nazik Gülünay
Güzel duyguları dillendirmiş usta kalem Bir gün uyanacağız ama çooook geç kalmış olaçağız herhalde Orta doğu patlamadan uyanırız inşallah Kalemin daim olsun saygılar selamlar
Bu ülke ne güzel bir ülke. Bu ülke ne bereketli bir ülke. Şimdiye kadar kimler sahip olmak istemedilerki ama nafile, Her zaman üstesinden öyle veya böyle gelmişler atalarımız, Şimdiden sonrada bu iş bizlere vede çocuklarımıza düşüyor. Korkmayınız hiç bir şey olmaz yapamazlar bizler izin versek dahi bu gün olduğu gibi zamanı gelince yüce yaradan bir yoluna koyacaktır.Çünkü bu memleket bize Allahın bir lütfudur yaradan buralarını bize bahşetmiştir.
cümle ağıtlarımı koynumdan çıkarıp ağlamak neye yarar neye yarar yumruklarımı sıkmam dövülüyor aklım dibek taşında oturuyor çevresinde insanlarımız bir seyirlik oyun gibi hergün yeni plânlar uyguluyor öteki diğer öteki yaklaşıyor yanına amerika’ya doğuyor gün!
çok mu uzaklarda bizde güneş doğması bütün kollarını açarak sonuna dek ve bütün yolları aydınlatarak mağara,in, ev, sokak bırakmadan yeter mi insanımızın şair uyfanması yerlere serilince gözleri açık kalan ölüleri bir suriye’li gibi!
ah ülkem!
İyi demişsiniz ah ülkem....! bende vahhhhhh ! ülkem diyorum selamlar......
Teşekkürler, ahla vahla olmayacak ama bu olanların ayrımında olan aydınlar sayesinde ve halkımızın olanı biteni artık kavramaya başlamasıyla inşaallah sorunlar çözülecek..
ÜSTADE; DÜNKÜ OLAYLAR NEDENİYLE GÖNÜL SESİNİZ, İÇİNİZDE BİRİKTİRDİKLERİNİZ DİZELERE O KADAR HARİKA YANSIMIŞ Kİ SORMAYIN GİTSİN. UYUYORUZ, UYUYORUZ, UYUTULUYORUZ HEP ASLI ASTARI OLMAYAN TATLI SÖZLERLE. BU BELAYI BİZİM BAŞIMIZA SARANLAR KİM. BAŞTA ABD, SURİYE, İRAN, İSRAİL, İNGİLTERE, FRANSA, ERMENİSTAN VE BİR SÜRÜLERİ. LAF BAŞI GELDİĞİNCE BİZ SİZİN YANINIZDAYIZ. HANİ ELDE RESMİ BİR BELGE. YOK... YOKSA O ZAMAN SİZE DESTEK DE YOK. ZİRA HAKKINI ARAYACAK BİR BELGEN YOK ELİNDE. BİZ NE YAPSAK, NE YAZSAK SANKİ BOŞ GİBİ ÜSTADE. ALLAH BAŞTA DURANLARA ARTIK UYANMA AŞKI VERSİN DE BİR KENDİMİZE GELELİM. SAYGILARIMLA...
İSLAM DÜNYASININ BAŞLARINDAKİLER UYUYORDA, MİLLETLER UYANIKMI? BİZLERDE ONLAR KADAR UYKUDAYIZ. FİLİSTİNDE, SURİYEDE, İÇİMİZDEKİ TERÖRDE GAFLET VE UYKUDAYIZ HEP BERABER. RABBİM BİZLEREDE BAŞIMIZDAKİLEREDE UYANMAK NASİP ETSİN. HALA BU MEMLEKETTE HAÇLA KONSER VEREN MADONNA NIN KONSERLERİ, TERÖR PROTESTOSUNDAN (HEMDE BİLET FİYATLARI ASRONOMİKKEN) DAHA KALABALIK VE HINCA HINÇ DOLU İKEN MİLLETİN UYANIKLIGINDAN SÖZ EDİLE BİLİRMİ. HALA EROVİZYONA TÜRKÇE OLMAYAN VE BİZİMLE HİÇ UZAKTAN YAKINDAN TEMSİL ETMEYEN ŞARKI VE KİŞİLERLE KATILIRKEN UYANIKLIKTAN BİZ OLDUGUMUZU İDDİA ETMEKTEN SÖZ EDİLE BİLİR Mİ. DALMIŞIZ BİR DERİN UYKUYA UYANMAKTA İSTEMİYORUZ UYANIRSAK HAKİKATLE YÜZLEŞMEKTEN KORKUYORUZ ÇÜNKÜ.
KUTLUYORUM DUYARLI YÜREGİNİZİ KALEMİNİZİ
BOZKIR''İ tarafından 6/20/2012 11:15:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
gün ağarır kuşlar uyanır uyanması gerekenler derin uykuda haçlı borazanını çoktan çalmış oysa savaşa her an hazır atlılar sürüyorlar uyku mahmuru insanlara daha gözlerini aralayamadan. suriye patlamaya hazır bomba sanki ayakkabılarını giyip çıkmaya hazır başına tülbentini çelemeden anneler
Duygulu harika şiirinizi yürekten kutlar saygılar sunarım Osman AKSOY
Değerli Şairem bu ülke dünyanın en güzel toprakları ve bu topraklar için yüzbinlerce şehit verdik ve vereceğiz.bu nedenle bu devletin ve vatanın asrı sonu olmayacak ve elelebet sürecek,kaleminiz daim olsun,saygı ve selamlarımla
yeter mi insanımızın şair uy(f)anması yerlere serilince gözleri açık kalan ölüleri bir suriye’li gibi!
ah ülkem!
içimizden geçenlerin dışa vurması gibi aktarılmış duygular komşuluk var olduğumuz sürede ilişkileri gerdirmenin yersizliğinden aymazlığımızı sürdükçe gözümüze görünecek haçlılar yine sağlıcakla kalın
saygı ve selamlarımla