ay köpük sözüm serçecik bakışında od’larıma bulansa ölür ay taşı gözüm
öksesiz sedâ kayınlar ormanında dolu dolu yağar gül yanağıma nâr kırmızı çiseler dört mevsim şahdamarıma ne çıkar kaf’tanlı ç-akıl taşım süt beyaz rüyam...
sarıp sarıp her masalı çınar beline yanmışım hâr ocakta değil gök maisi elâ’dır yankısı kirpiklerimin pulsuz ve ünvansız şiirciklerim külli sarı penceremde gül-üşüyor serçeler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nâr Kırmızı Çiseler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nâr Kırmızı Çiseler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık. Dili kullanmada çok mahir olduğunuzu gördüm. Şiirinizde çok güzeldi. Keşke bütün şiirlerinizi tek tek okusam ve dinleyebilsem... İnşallah önümüzdeki günlerde onu da yapacam. Kaleminiz daim var olsun.
Değerli şair dost Hazal Karadağ hanım. Şiirinizi beğenerek okudum. Kaleminizden çıkan sözcük taneleri her biri bir meyve taneleri gibiydi. Tebrik derim.
Aşkı memnu halimin aşikar meyvelerinin....
sürç-i lisan dilimden nedir bu çektikleri...
Gönül almak varken sadabad lalerinden...
Eyvaahhh
Destursuz batar Gül'ün dikenleri...
Sevda serpuşu dururken serde;
Lale-i sümbül zambakta diken aradım