(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HUYSUZ YORGUNLUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HUYSUZ YORGUNLUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dertleri pazardan peydahlamışım Dönüp o pazarda tezgâhlamışım Namert kapısında sabahlamışım Vardığım her kapı hüzne uğratır
gönül gözüyle insan insana diyen pek çok insanın yaşadığı sorun belkide varılan kapıların hüzünle dolması.. Ve gittikçe yalnızlaşan insan...yüzyıllardır bu böyle yoksa bunca filazof yalnızlıkla ilgili bunca anlamlı söz söylermiydi.. Kimi kırılır üzülür atar içine devam eder yoluna.. hep umut diyerek.. bu sefer umut.. insandan hiç umudumu kaybetmedim ne kadar hüzünle gark etselerde beni.. kutluyorum anlamlı şiirinize.. inanmaya güvenmeye devam diyerek... kutluyorum şiiri yürekten her daim saygımla..
Koştuğum yollarda zül oldu kârım Tövbe ettiysem de dinmez efkârım Tut kalın ensemden, uyuyan arım Al beni toprağın dibine batır.
Gönül bazen an’ı çeker sorguya; Kalem hüzünlenip dalar kurguya;
sayın arkadaşım çok güzel ,pişmanlıkları.sevgiyi,bıkkınlığı bir arada anlatan lirik bir şiirdi.Çok efkarlı ve bunalım içindesin.
Çoğumuzun var böylesi silipte atıvermek istediği geçmişi.Mecburen unutmak zorunda kalıyorsun.Unutmasan,devamlı kanayacak çünkü.Yanan ateşin üzeri ve içinde yanan közlerin üstü kül tutuyor,zamanla. eskisi kadar acıtmıyor yaralanmalar.Enfes bir şiirdi duyguların pınar gibi fışkırmış,şeleleye dönüşmüş.Kutlarım.Puanım tam .yüreğine sağlık.Selamlar
Bir destan yazar gibi durmadan gündüz gece ben hep seni yazmışım yüreğime gizlice Hayat bir tiyatro dediler bana bir rol verdiler en acısı benimki idi önce sev sonra terket dediler .bu güzel söz senin şiirine çok uyuyor.hoşçakal.....
kalemin daim olsun
Saygılar selamlar