hayatın ince detaylarına takılacaktım da yine ben yürümeyecekti bu gemi
önceden hazır yolcuları birer birer terkedeceklerdi küf tutacak günleri
mükemmel bir şiirdi aşk ah noktalarına değin affetmezdi bile geçmişte yürünülmüş boş sayfayı en başta, kendi resmi asılmış olsa yine silerdi ilk kalemde
sevdanın ince kıvrımlarına takılacaktım da yine ben geri döndürülecekti bu gemi
bir kitap ki elimde sevgi bölümlü ağlardı kelime kelime başlardı senin adınla şiirlerin dilleri
son hız süregelirdi yengilerde hazırladığımız suçlu aramaları yıllara eke eke alınganlıkları sarpa sapacaktı yönünden ikinci kaptan ele alsa bile dümeni sapmayarak gittiği yönden
yoktu ki önümüzde bir gösterge sığ sularda ağır mı ağır inemeyecekti yolcular çalkantılarında dalgaların
kim yüzme bilirki aşkta kim ayarlar rotasını kaç mil yol alınır yıldızı sahici evlere
dünyanın paslı motorlarına takılacaktı nazikçe us sağ yana mı,sol yana mı öncelik o ulu handa ölmeden önce dilim lâl gözlerinle konuşarak gözlerim boşalınca zincirinden mümkün olur muydu acaba bütün sancılarını unutarak sevdamın geminin yolcularını indirdiği yerde başım göğsünde ağlamak!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdanın İnce Kıvrımlarına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdanın İnce Kıvrımlarına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yoktu ki önümüzde bir gösterge sığ sularda ağır mı ağır inemeyecekti yolcular çalkantılarında dalgaların ,,,, maalesef, ne bir gösterge ne bir rota... bırde kalbinin doğrultusuna gidıldiğinde...eyvahlar olsun...şanslılara okey de ya şanssızlara ne demeli...kaleme selam olsun sevgilerimle iyi geceler dilerim...
ÇOK DOĞRU SÖYLEMİŞSİNİZ " KİM YÜZME BİLİR Kİ AŞKTA " KONUNUN CAN ALICI NOKTASI BURASI MAALESEF, MEKTEBİ DE YOK, İHTİSAS YAPILABİLECEK KOPYALARI DA, HAVA DURUMLARI MALUM BAZEN DURULUR SULAR BAZEN DALGALI VE BAZEN DE FIRTINALI, RÜZGARIN VE FIRTINANIN TÜREVLERİ DE BİR BAŞKA TABİİ Kİ, ÜSTELİK YOL ALDIĞINIZ DENİZE GÖRE DE FARKLILIK GÖSTERİYOR, YANİ MİLYONLARCA KOMBİNASYONA GEBE TAM BİR DUYGUSAL MATEMATİK ; RÜZGAR HANGİ YÖNDEN ESECEK ? ŞİDDETİ NE OLACAK ? DENİZDE Mİ, GÖLDE Mİ, NEHİRDE Mİ YOKSA OKYANUSTA MI YAKALANACAKSINIZ ? KAYIK MI, YAT MI, TRANSATLANTİKTE MİSİNİZ ? AHŞAP MI, FİBERGLAS MI ? MOTORU VAR MI VE VARSA YEDEĞİ VAR MI YOKSA SADECE YELKENLİ Mİ ? DÜMENE HAKİM MİSİNİZ ? HEM KAPTANLIK VE HEM DE MİÇOLUK YAPABİLECEK MİSİNİZ ? DİĞER TEFERRUATLRI SAYMIYORUM BİLE, ROTA NASIL HESAPLANACAK ? UZUN YOLA DAYANABİLECEK Mİ ? NON STOP BİR SEYAHAT MI ARALARDA LİMANLAR VAR MI ? TÜM BUNLARIN İÇERİSİNDEN ÇIKACAKSINIZ VE GEMİNİZE DOĞRU YOL ALDIRACAKSINIZ , BİR DE ALABORA OLDUNUZ MUYDU, AŞK DENİZİNDE KALDINIZ MI BİR BAŞINIZA ? CAN SİMİDİ VAR MI ? YOKSA EN YAKIN KARA NEREDE ? ACABA KURTARAN OLUR MU ? İŞ BAŞA DÜŞERSE SIRT ÜSTÜ MÜ YÜZMELİ, SERBEST STİL Mİ, KURBAĞALAMA MI ? KAÇ KULAÇA BİR NEFES ALINMALI ?
SANIRIM EN İYİSİ BU SULARIN UZAĞIN KIYISINDAN GEÇMEMEK, YA DA BOĞULMAMAK İÇİN YUKARIDAKİ BİLİNMEZLERE ÇÖZÜM ÜRETMEK GEREK.
DEĞERLİ ŞAİRE YİNE AÇTINIZ BİR DÜNYA UFUK DİNGİN SULARIMIZ DA, KENDİ KENDİMİZE UFAKTAN GÜNEŞLENİYORDUK NE GÜZEL : )) SİZİ OKUDUKÇA ALIYOR BİR DÜŞÜNCE GİDİYOR İŞTE, GİTTİĞİNCE..
dünyanın paslı motorlarına takılacaktı nazikçe us sağ yana mı,sol yana mı öncelik o ulu handa ölmeden önce dilim lâl gözlerinle konuşarak gözlerim boşalınca zincirinden mümkün olur muydu acaba bütün sancılarını unutarak sevdamın geminin yolcularını indirdiği yerde başım göğsünde ağlama
Çok güzel olmuş kutladım yüreğinize sağlık selamlar.........
Sevdanın yollarında bilinmez ki gelecek, Yüzme bilmediklerinden çırpınmalar. giderken gemi akıntıyla, yolcular gitsede ters yöne Sanmasınlar bizim kalbimize göre.
Göstergesi olmayan geminin şimdi filikası da yoktur. Karaya çıkmak gittikçe zorlaşıyor gibi.Her zaman içimizde bir umut kapısı açık olmalı. Çok güzeldi kutlarım sevgiler.
ne güzel bir şiir diliydi okuduğum...imgeler,betimlemeler... hepsi yerli yerinde ve ayarında...severek okuduğum bir serbest... tebrikler ve saygılar sunuyorum...HŞT
... kim yüzme bilirki aşkta kim ayarlar rotasını ... Hanımefendi vallahi bizim buralarda da bilen yok. Var ya olsa dükkan sizin repliği... Zor yerlere gelmişsiniz :)) Allah doğru rotamızı şaşırtmasın. Tebrik eder saygılar sunarım.