(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YA DA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YA DA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öğretmenimin sesini dinlemeyeli ne çok uzun zaman olmuş. Nasılda vuruyor yine gece vakti gözlerime ,hele ki şiir içinde ki koca çıkmazın diz kapaklarımın dermanını kestiğini anlayınca. Off yine yüzümün bir yanı mezara bakıyor.
Duygu cömertliği had safhada ,son derece etkili sözcüklerle bezenmiş ve Sevgili Nebiha,nın harika seslendirmesiyle gönlümü çelen şiirdi. Gönülden kutlarım.Tebrikler.Tebrikler canım.
Sema hocama katılıyorum ki; bir öncekinde ben dile getirmiştim. Bu yaşa dek kendi adıma hayatta bir çok yanlışım olmuştur bir sürü hatam. Fakat şiir için ve iyi şiir kimden çıkar bu konuda bir kumar dalı filan olsa şimdi kesin milyarder olduydum:)
Kalem daha taze kalem daha genç içindeki okyanuslar kalinka oynuyor! Hepimiz geçtik bu evreden bu yaşlarda dağların eteklerindeki çiçeklerden ziyade yürekle birleşik bakan gözler tepeye en tepeye hedeflenir. Ve zamanla anlaşılır ki; oraya çıkak için kaç çiçek kaç böcekle temaşa edilecek. Hayatın zorluklarıyla güzellikleri dertleri hatta aşk bile oralardadır.
Ve bir tek şimşek düşer tek başına bir şahikaya...
Ve giderek yerine sağlam adımlarla yürüyen sevgili kardeşimi alnından öpüyorum . bu çok naif ve bir o kadar da çağrışımlı şiir. gücünü sadeliğinden sakinliğinden alan şiirler çok daha kalıcı olur bende. bu gibi.
ve hocamın sesi ile bir kat daha anlam almış dizeler.
''Gözlerinin boşluğunda uçururum aşkı Hamlen olurken göğe Yürürüm cam üstüne camında kalbinin Ateşli güllerin üstünden Ruhumu tutuşturduğun geceyi kaç defa anarım
Bilemezsin''
ahh dedim ne kadar yaşlanmışım ne kadar :) bayıldım bu bölüme Pınar...
''Rüzgârla sevişen dallarda rehinsen eğer ***** Seninle oracıkta ölümü seyrederim Son defa belki Belki ilk defa ''
hele buraya... cimrilik ya da hasetliğimden olsa kolay kolay beş yıldız vermem:)
ama;
''Rüzgârla sevişen dallarda rehinsen eğer ***** Seninle oracıkta ölümü seyrederim ''
burada kaldı kalemim. belki farkında değilsin ki; çoğunlukla öyledir farkedilmez! ama inan bana bu iki dize dehşet derece şiirsel ve ölümsüzlük kuvvetinde. bir slogan olacak dek hemde...
sabah sabah içime işleyen bu derin aşk şiirini kattım çayıma soktum zihin heybeme...
Nebiha hanım çok da güzel seslendiriş. Şiir de yorum da nefis olmuş, fon müziği de uyumlu... İlk defa sesli bir şiirini müziğini kapatmadım. Yoksa çoğu seslendirmeler zınk diye deliyor kulak zarlarımı. Tebrikler..
Off yine yüzümün bir yanı mezara bakıyor.
tebriğimle...