(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söylenmemiş sözler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söylenmemiş sözler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiyi sadece söylenmemiş sözlerin niteliğinde aramak eksik kalır şair dost.Sabır,anlayış,saygı gibi eylemlerde tamamlayıcısıdırlar.Güzel bir eser olmuş.Kalemine ve yüreğine sağlık.Saygı ve selamlar.
Siteye ilk geldiğimde ben de hece şiirlerine yabancıydım, neden böyle yazıyorlar bile diyordum kendi kendime. Şimdi gerçekten başta sizin şiirleriniz olmak üzere beğenerek okuyorum..
HİÇ BİR SÖYLENMEMİŞ SÖZ KALMAMIŞ Kİ ; KALBEN YA DA FİZİKEN, YAZILI YA DA SÖZLÜ, BAKIŞLA YA DA RUHLA, NE KADAR SÖYLENECEK SÖZ VAR İSE HER SATIRINA İŞLEMİŞ BU HARİKULADE ŞİİRİNİZİN.
Bazen söyleyemediğimiz dertlerimiz,halimiz sonraları çıkar ortaya.Bu insana özgü bir durum bazısı ben üzüleceğime karşımdaki üzülsün der atar eteğindeki tüm taşları,bazısıda karşımdakini üzmeyeyim düşüncesi hakimdir,kendini parçalar .atar içine. Tebrik ederim saygılarımla.
Her ikisi de var bende, yalnız bir farkla içime atarım, kimse olmadığı zamanlarda söylenir,homurdanırım, daha mı üstüme geliniyor,ezmeye devam ediyorlar, artık patlarım.. Bunun adı da huysuzluk olur..
"SÖYLENMEMİŞ SÖZLER" . Ne acıdır yaşanmak istenenleri yaşayamamış olmak...Pullanan dillerin satırlara düştüğü sitemkar cümleler.Kalemin kaşları çatık ,üzgün ve çaresiz .Hep banamı düşer der gibi bakıyor...Şaire şefkatle baktı ,kalem anlamıştı kelamı sahibinin gözünden...-YA BİRDE SEN OLMASAYDIN DERT ORTAĞIM ,KALEMİM-........
Söylenmemiş sözlerim vardı sana.göz değmemiş,dile düşmemiş. Her harfini bir damarımda besledim. Kanım eyledim,canım eyledim. Sen bilmesen,duymasanda .Ben onlarla yaşadım...........Çok güzeldi şiir. Gecenin bu vaktinde,ismi bile yetti bana...Selamlar ve saygılarımla.......
Söylenmemiş güzel sözler kalmasın içimizde. Hayat çok kısa. Kötüler varsa yok olsun gitsin içimizde. Yüreğine sağlık çiğdemim. Kucak dolusu sevgilerimle...
sayın arkadaşım.şiirinde yine bol bol imge kullanmışsın.bir sevginin arkasından çektiğin acıları anlatmış gibisin .çünkü yollarda yürümüyor,tökezliyorsun.aynı zamanda karşındakinin konuşmaları yüzünden meramınıda anlatamamış ve arada kaynayıp gitmişsin.bazı yerleri üzücü mısralardı.
hep söylenecek sözlerim kalacaktı yarım tükenecekti günler adım attığım yerde yalpalamayacaktı tümceler
iki sözü bir araya ne zaman getirecektim geçerek köpek ürmelerinden sözün anlamını bozarken sızı/larım/ız inle/me diyecekti anlamı yitik bir söz
işte bu mısralar senin bütün dertlerini anlatıyor,arkadaşım.Beklenen hep ilkbahardır gönlümüzde ama çok zaman sonbahar hüznüyle dalgalanır gönlümüz öyle bir günde bu şiirle karşılaşmak güzeldi. Kutlarım. tebrikler
Ne zaman bir sorunum olsa, yaşamımdaki kötü bir anı anımsar ve “Bununla başa çıkabilmiştim. Şu an karşılaştığım zorluk bundan çok daha hafif, bunu da halledebilirim.”derim. işte bu söz senin şiirinle tam özdeşleşiyor.selamlar.......
... iki sözü bir araya ne zaman getirecektim geçerek köpek ürmelerinden sözün anlamını bozarken sızı/larım/ız inle/me diyecekti anlamı yitik bir söz ... Hanımefendi bir araya getirdiğimizde vaktin geçmemiş olması dileklerime tebrik ediyor saygılar sunuyorum.
çok vaktim yok ve şiirin hakkını verecek bir yorum yapamayacağım ama çok derindi, anlamlıydı.