Her insanın başında vazgeçilmez taç gönül Hem yakar, hem uğruna yanar bilmem kaç gönül Susuz kurak çöllerde dolaştırır aç gönül Aşk badesinden içip doymaya muhtaç gönül.
Vurulur kor sevdaya daim düşürür derde Geceye boğulurken çare arar seherde Yaşamın son bulduğu, sözün bittiği yerde Son defa tatlı bir söz duymaya muhtaç gönül.
Hasretin ateşiyle için için ağlar da Duyan yoksa sesini nehir gibi çağlar da Ömrünü heba eder, ıssız çölde, dağlarda Vuslat denen libası giymeye muhtaç gönül.
Sevdanın yollarında canını eğirerek Sürer gider bu çile hicranı soğurarak Tükenir de nefesi yar diye çağırarak Sevdiğini koynuna koymaya muhtaç gönül...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİYE MUHTAÇ GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİYE MUHTAÇ GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK,ÇOK,ÇOK HARİKA LİRİK BİR SEVDA ŞİİRİYDİ .İÇİM BURKULDU ARKADAŞIM.ÇOK GÜZEL ŞİİR YAZAN BİR HECECİSİN.ÖNCE BUNU SÖYLEYEYİM ARKADAŞIM...ŞİİRİN DUYGU DOLUYDU..KORKULARINI ÜMİTSİZLİKLERİNİ SEVDANI ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ.MISRALAR, ADETA BİR ŞELALE GİBİ AKIYOR''.Hayat, çatlak bardaktaki suya benzer.İçsen de tükenir içmesen de.Bu yüzden hayattan tat almaya bak.Çünkü yaşasan da bitecek yaşamasan da.'' DEMİŞ NEYZEN TEVFİK..DUYGULARINI BİZLERE ÇOK GÜZEL BİRŞEKİLDE ANLATABİLMİŞSİN.TEBRİKLER..KUTLARIM .PUANIM TAM.SELAMLAR
sevda ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi abim ancak bu kadar güzel tarif edilir özlem hasret vuslat mana güzel şekil güzel aşkta edep güzel adap güzel...
Gönüllerimiz aç susuz Dostum, Kurak bir mevsimden geçiyoruz. Rahmette düşmeyince. Tek çare, Yağmur duasına çıkmak gerekir. Tebrik ederim. Selam ve saygılarımla.
Sevgi olduktan sonra para pul nasılsa olur. Önemli olan gönüllerin duyguların bir olması Değerli üstadımı güzel dizelerini kutluyorum saygılar sunuyorum..
uyumlu ahenkli ustaca şiirdi yine şiir.. bu sayfada şiir okumanın hazzı hep mutlu ediyor beni.. ve yürek sesi yine içten yine samimi akmış dize dize kutluyorum değerli şair her daim saygımla..
Her insanın başında vazgeçilmez taç gönül Hem yakar, hem uğruna yanar bilmem kaç gönül Susuz kurak çöllerde dolaştırır aç gönül Aşk badesinden içip doymaya muhtaç gönül.
Vurulur kor sevdaya daim düşürür derde Geceye boğulurken çare arar seherde Yaşamın son bulduğu, sözün bittiği yerde Son defa tatlı bir söz duymaya muhtaç gönül.
Hasretin ateşiyle için için ağlar da Duyan yoksa sesini nehir gibi çağlar da Ömrünü heba eder, ıssız çölde, dağlarda Vuslat denen libası giymeye muhtaç gönül.
Sevdanın yollarında canını eğirerek Sürer gider bu çile hicranı soğurarak Tükenir de nefesi yar diye çağırarak Sevdiğini koynuna koymaya muhtaç gönül...
KUTLARIM ZİYA BEY OKUMAYA DEGER HARİKA BİR ÇALIŞMA
Sayın Şiirlerin Ziyası; Şiirdeki ziyayı görmekten mutlu oldum. Baştan sona kurgusu uyumu ahengi düzgün bir şiir okudum sayfanızda... Tebrik eder saygılar sunarım.
Eyvallah kıymetli kalem sen böyle manidar dizelerden dem vur ki,bizlerde feyz alalım...Hani arasıra misaller veriyorum affola ...Bu, tamamen böylesi muhabbetlere iştirak etmeyi arz ettiğim içindir...Hani."ALLAHU TAALA ,SİVRİSİNEK VEYA DAHA BAŞKASI İLE MİSAL GETİRMEKTEN UTANMAZ" ...İşte bu manada ,bizler aciz kullar olarak nasıl olur da HAKKI beyan etmekten utanırız....İşte bu sebeble hep HAK üzre sözlerine devam etki ALLAH c.c benliğini silip vuslatına nail eylesin....Kalemine sağlık ,selamlarımla......
Mehmet Ziya kardeşim el-hak gönüllerimiz sevgiye muhtaç edip kalemine duygularına sağlık güzel bir yürek sesi olmuş yürekten kutladım selam ve dua ile.
Ama aradığını bulamamış gibi
İnşallah kurgudur