(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSKUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSKUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanırım ne kadar şiir yazarsam yazayım, şairimin bu kabiliyetine erişme bahtiyarlığını yaşayamayacağım..harika bir eserdi..muhtevasıyla, akıcılığıyla parmak ısıttırır cinsten bir şiir..tebrik ve saygılarımla sayın şairim..sağlıcakla kalınız...
bu arada uğur böceğini de farkettim..inanın kendi şiirime alınan bir ödülmüşcesine sevindim..bana kalırsa bu uğur böceği konabileceği en güzel sayfaya yuvasını kurdu..başarılarınızın devamını dilerim..O Çakır Gözler :)) yüzüme bu gece 2. kez tebessüm oldunuz..Allah yüreğinizdeki sevinçleri ve yüzünüzdeki gülümsemeyi daim etsin..kalın sağlıcakla sayın şairim..
:)..bu güzel sözlere ve ilgiye/alakaya layık değilim amma; beni muhattap kılan kişiler İNSAN be İNSAN...sağolun, varolun, nur olun..sağlıcakla kalınız..
Gökhan bey tevazuya gerek yok sizin yazdıklarınızı da biliyorum şiirler vardır okursun geçer ama sizin şiirlerinizi okuyanın dimağına yerleşiyor yer ediyor
Sevgi deryasında kısır bir döngü Sevenler bir türlü bulamaz dengi Başa taç edilmiş, emeksiz yengi Tadına bakılmaz, Hak denen aşkın.
Palyaço maskesi takılmış yüze Yeşil kirletilmiş, çevrilmiş güze Şeytan insanlığı getirmiş dize Namus şûrasında suratlar pişkin.
Zevatın mecliste kavgadır dersi Verilen sözlerin yapılır tersi İşi bilmeyene kalınca kürsü Konusu zırvadan dem vurur meşkin.
üstadım nice ustalıklı yazılan dizeler.. ve nice ustalıkla anlatılan ders niteliğinde ve haklı bir şiir.. anlamlı yürek sesinizi canı yürekten kutluyorum.. saygımla..
Gönlünüz gani kaleminiz kuş olsun hocam